מדדים ומחקרים

מניות השבוע: למרות שבוע נוסף של הפגנות - המדדים ממשיכים לזנק

מדד ת"א 35 עלה השבוע ב-4% ומדד ת"א 125 עלה ב-3.52%, גם המניות הגדולות מזנקות, זאת למרות שבוע נוסף של הפגנות ברחבי המדינה
בורסה (צילום shutterstock)
על אף הירידה שנרשמה אמש (חמישי) במסחר, מדד תל אביב 35 סיים את השבוע האחרון בזינוק של 4% בסך הכל, שהשלימו עלייה חודשית של 7.72%. מדד תל אביב 125 לעומתו לא התרגש גם כן מהירידה בחמישי ועלה השבוע ב-3.52% ו-7.20% בחודש האחרון.


בקרב המניות הבולטות שרשמו השבוע עליה ניתן למצוא את מניית קמטק שעלתה בשיעור של 27.77% אחוז לרמה של 15,100 נקודות, במקום השני מניית פרטנר שעלתה בשיעור של 14.42% לרמה של 1,640 נקודות, במקום השלישי מניית או פי סי אנרגיה שעלתה בשיעור של 13.42% לרמה של 2,654 נקודות, במקום הרביעי מניית אנרג'יקס שעלתה בשיעור של 12.88% לרמה של 1,333 נקודות וסוגרת את החמישייה הראשונה מניית ארגו פרופרטיז שעלתה בשיעור של 12.86% לרמה של 5,707 נקודות.


בקרב המניות הבולטות שרשמו השבוע ירידה ניתן למצוא את מניית לייבפרסון שרשמה ירידה בשיעור של 18.56% ל1,741 נקודות, מניית מיטרוניקס שרשמה ירידה של 8.19% לרמה של 5,100 נקודות, מניית אורמד פארמ שרשמה ירידה של 5.75% לרמה של 1,196 נקודות, מניית סקופ שרשמה ירידה של 4.78% לרמה של 12,970 נקודות וסוגרת את החמישייה מניית נטו מלינדה שרשמה ירידה של 2.13% לרמה של 6,621 נקודות

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה