מדדים ומחקרים

בירת טבעונות: תל אביב בין חמשת הערים הטבעוניות בעולם

תל אביב יפו, שערכה ביוני האחרון פסטיבל טבעונות ענק, דורגה במקום החמישי ברשימת הערים הידידותיות לטבעונים של The Vegan Word
מערכת ice | 
כריך טבעוני לנדוור (צילום נועם פירסמן)
תל אביב דורגה כעיר החמישית בעולם במדד הטבעונות, ברשימה שפרסם בלוג הטבעונות The Vegan Word ע"י ניתוח של רשימה שערך אתר Happycow. ברשימה מובאות הערים עם הכי הרבה מסעדות טבעוניות ל-100,000 תושבים נכון לדצמבר 2022. תל אביב רשומה עם 8.9 מסעדות. 
הגברת המודעות לנושאים כמו שינויי אקלים ורווחת בעלי חיים, יחד עם גורמים אחרים כמו בריאות אישית, ממשיכות להניע אנשים לאמץ אורח חיים טבעוני. מי שנחשבה בעבר לתנועת שוליים, היא כיום מיינסטרים, דבר שבא לידי ביטוי בהגדלת האפשרויות הטבעוניות במסעדות ובסופרמרקטים. 
מוקדי התיירות באסיה מדורגים הגבוהים ביותר ברשימה, עם פוקט וצ'אנג מאי בתאילנד, ואובוד באי האינדונזי באלי, שהם שלושת המקומות המובילים. עיר אחת בארה"ב - פורטלנד, אורגון - ושלוש ערים אירופאיות - כולל בירת פורטוגל ליסבון, בירת הולנד של אמסטרדם וכן אתר הנופש האנגלי על חוף הים ברייטון - גם הן מדורגות בין 8 הראשונות.
 
בסוף יוני האחרון ערכה עמותת ויגן פרנדלי, בשיתוף עם עיריית תל אביב-יפו, את ה"ויגן פסט" בפעם החמישית, הפעם - בגני יהושע שבפארק הירקון, במטרה לאפשר למעל מ-100 אלף מבקרים להגיע אליו ולשמור על מעמדו כפסטיבל הטבעוני הגדול בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה