מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: אושר כהן מערר על מעמדו של אייל גולן?

בדירוג השבועי: אושר כהן במקום הראשון עם שירו "אהבה" אבל המנצח האמיתי של השבוע הוא אייל גולן עם נוכחות עקבית במקומות הראשונים בטבלאות. האם כהן מערר על מעמדו של גולן בתור "מלך" הטבלה ?
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום יוטיוב/ אייל גולן)
דירוג יוטיוב השבועי של ice: מביא איתו מספר נתונים מסקרנים: בגזרת השירים המושמעים ביותר אושר כהן הנמצא במקום הראשון עם הישג מרשים של מיליון האזנות ביוטיוב לשיר "אהבה". מי שנמצאים במקום השני הם דולי ופן ועדן חסון שהשיגו מיליון האזנות גם כן. לאחריהם נמצא אייל אשר שומר על מעמדו כ"מלך הטבלה" עם נוכחות מרשימה במצעד.
גם הפעם, אייל גולן שולט בדירוג היוטיוב השבועי של ice וממשיך להחזיק בתואר האומן המושמע ביותר בישראל, עם יותר משש מיליון וחצי האזנות ביוטיוב. במקום השני, נמצא עומר אדם עם מספר האזנות מכובד של קרוב ל- 4.5 מיליון האזנות ביוטיוב.

אבל  האיום האמיתי על מעמדם של השניים הוא הזמר אושר כהן, שנמצא במקום בשלישי עם 4.3 מיליון האזנות. במקביל, שירו "אהבה" של כהן, כבש את טבלת השירים המואזנים ביותר. אך כזכור, גולן לא נשאר חייב והגיע להישג מרשים כששיריו תפסו שלוש מתוך חמש מקומות בטבלה כשכל השירים לקוחים מאלבומו החדש והמצליח 2023. במקום השני מצא בזמר עדן חסון בשירו "לאהוב אותך כל יום".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה