מדדים ומחקרים

מניות השבוע: חמש מניות עלו ביותר מ-10%, אלקטרה חוגגת

הבורסה לניירות ערך נסגרה השבוע עם עלייה במדדים והתפוצצות של מניות כאשר כל החמישייה הראשונה סיימה עם יותר מ-10% של עלייה בהשוואה לשבוע שעבר, אז מי מהן תפסה את הפסגה?
צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה (צילום shutterstock, יחצ אלקטרה)
הבורסה לניירות ערך נסגרה השבוע עם עלייה במדדים, כאשר מדד ת"א 125 עלה בשיעור של 1.13% לרמה של 1,743.31 נקודות ואילו מדד ת"א 35 עלה בשיעור של 0.99% לרמה של 1,721.99 נקודות. לא פחות מחמש מניות סיימו את השבוע בעלייה של למעלה מ-10%.
את פסגת רשימת המניות העולות של השבוע תופסת נייס שעלתה בשיעור של 13.61% לרמה של 73,810 נקודות. במקום השני אלקטרה צריכה שעלתה בשיעור של 12.79% לרמה של 6,597 נקודות. במקום השלישי אלקטרה נדלן שעלתה בשיעור של 11.03% לרמה של 4,166 נקודות. את המקום הרביעי תופסת קבוצת תדיראן שעלתה בשיעור של 10.23% לרמה של 22,190 נקודות ואת החמישייה הראשונה סוגרת נכסים ובנין שעלתה בשיעור של 10.06% לרמה של 16,740 נקודות.

את רשימת המניות היורדות של השבוע פותחת מספנות ישראל שירדה בשיעור של 10.57% לרמה של 7,181 נקודות, במקום השני קבוצת בזן שירדה בשיעור של 4.74% לרמה של 116.6 נקודות, במקום השלישי בית זיקוק אשדוד שירדה בשיעור של 4.33% לרמה של 8,323 נקודות. בינלאומי במקום הרביעי לאחר שירדה בשיעור של 4.15% לרמה של 14,790 נקודות ואת החמישייה הראשונה סוגרת חברת טבע שירדה בשיעור של 3.94% לרמה של 3,314 נקודות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה