מדדים ומחקרים

אב-גד ברבעון שלישי חזק: הרווח הנקי עומד על כ-1.1 מיליון שקל

חברת 'אב-גד', מסכמת את תוצאות תשעת החודשים הראשונים ותוצאות הרבעון השלישי לשנת 2023 עם עלייה בהכנסות ב-2.5%. ראם רצון מנכ"ל אב-גד: "אנו מסכמים את הרבעון השלישי, עם מעבר לרווח נקי תוך יציבות בכלל הפרמטרים, וממשיכים לפעול בשיווק ובביצוע של פרויקטים"

מערכת ice | 
דוחות כספיים (צילום freepik)
היום (חמישי), פרסמה חברת 'אב-גד' העוסקת בנדל"ן את התוצאות הכספיות העולות מתשעת החודשים הראשונים ואת תוצאות דוחות הרבעון השלישי של שנת 2023. על פי הנתונים, ברבעון השלישי הכנסות החברה זינקו בכ-31.2 מיליון שקל, מדובר בעלייה של כ-2.5% בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2022. מלבד זאת, חברת הנדל"ן 'אב-גד' דיווחה על צמיחה ברווח הנקי בסך של כ-1.1 מיליון שקל.
בנוסף, חברת 'אב-גד' חשפה כי ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2023 הינם בסך של כ-84.7 מיליון שקל, זאת בניגוד לתקופה המקבילה בשנה שעברה שהסתכמה בכ-95.8 מיליון. הישג מרשים נוסף אשר 'אב-גד' גורפת, מתקשר לרווח הנקי אשר הסתכם בכ-0.5 מיליון שקל לעומת הפסד זניח של כ-0.2 מיליון שקל בשנה שעברה. חברת הנדל"ן 'אב-גד' ממשיכה לצמוח, ומדווחת כי בשנה הקרובה עתידים לצאת לפועל כ-14 פרויקטים  נוספים בתחום ההתחדשות העירונית.
ראם רצון מנכ"ל אב-גד התייחס להישגי החברה: "אנו מסכמים את הרבעון השלישי, עם מעבר לרווח נקי תוך יציבות בכלל הפרמטרים, וממשיכים לפעול בשיווק ובביצוע של פרויקטים". בהמשך, חשף כיצד המלחמה הנוכחית השפיעה על החברה: "בהתייחס להשפעות הישירות על החברה, מאז ה-7 באוקטובר, העבודה בכל אתרי החברה ממשיכה, אם כי לא בעצימות מלאה עקב מחסור בעובדים, בעיקר של קבלני משנה. באשר לעלויות חומרי הגלם ניכרת התייקרות בחלק מהם, אולם בשלב זה ההשפעה על עלויות הביצוע אינה מהותית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה