ויראלי

אלי יצפאן נחשף: זו הבקשה שאשתו סירבה לה כשהתחתנו

גלית יצפאן כתבה: "כשהתחתנו הוא ביקש שאקרא לאמא שלו: 'אמא'. צחקתי ואמרתי לו, יש לי אמא אחת. מה נראה לך???? ככה זה כשפולנייה פוגשת עיראקי. מתחילים לעשות סדר חדש בתרבויות. אמא, לא קראתי לה. אבל המשפחות שלנו התערבבו והפכנו למשפחה אחת"
מערכת ice | 
אלי יצפאן בקמפיין ל"לובינסקי טרייד & ליס" של ברוקנר/יער/לוי (צילום יח"צ)
אלי יצפאן, אחד הבדרנים המוכרים בישראל הוא גם איש משפחה למופת, כך טוענת מאז ומתמיד אשתו גלית, שהחליטה לחשוף פרט מסקרן על בעלה באמצעות פוסט שהעלתה לאינסטגרם שלה.
גלית יצפאן כתבה: "כשהתחתנו הוא ביקש שאקרא לאמא שלו : אמא. צחקתי ואמרתי לו, יש לי אמא אחת. מה נראה לך???? ככה זה כשפולנייה פוגשת עיראקי. מתחילים לעשות סדר חדש בתרבויות. אמא, לא קראתי לה. אבל המשפחות שלנו התערבבו והפכנו למשפחה אחת".
עוד היא הוסיפה: "הם התרגלו לשטויות שלי, ואני התרגלתי לשטויות שלהם. האמא שלו. הסבתא של הילדים שלי. חמותי היקרה.וחיים, וזוכרים וכל מה שנתת ממשיך לחיות בתוכנו".
רק לארונה פורסם כי יצפאן עומד להתעשר בעסקת ענק. מיקי לוין ממ-TMI פרסמה כי הקומיקאי נצפה בבית קפה בתל אביב כשהוא לוקח חלק בשיחה מסקרנת עם המתווך התל אביבי המוכר אור ביסמוט. על פי לוין. לדבריה, הסועדים באותו בית קפה שמעו כי יצפאן מדבר לכאורה על רכישת בניין בתל אביב בסכומי עתק של כ-300 מיליון שקל.
 
לוין די הופתעה בדיווח שלה על השיחה וטענה: "כמובן שזה היה מפתיע במיוחד, כי רכישות בסכומים כאלה מופקעים לרוב מנוהלות בחדרי חדרים, בין ארבע קירות. לא הופתענו מהקשר של יצפאן לנדל"ן, כי הקומיקאי נכנס לתחום הנדל"ן כבר לפני שנים,".
אגב, יצפאן היה חלק מתיווך עסקת מכירת בניין בהיקף 46 מיליון שקל לכוכב מכבי תל אביב ונבחרת ישראל ערן זהבי, שם קיבל עמלה של מאות אלפי שקלים. אור ביסמוט סירב להגיב לידיעה של TMI. אלי יצפאן השיב: ״אם היה לי 300 מיליון הייתי עוזב מזמן את הארץ. נראה לך? מאיפה יש לי? זה נאמר בדאחקות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה