ויראלי

אדוה דדון מאורסת? הצעד הבא של הזוג נחשף רשמית

רק השבוע פורסם שכתבת חדשות 12, אדוה דדון עברה רשמית לגור ביחד עם בן זוגה הדוגמן והשחקן ידין גלמן. על פי מקורבים, בנוסף למעבר המרגש, דדון נראתה עונדת טבעת אירוסין במקום עבודתה

מערכת ice | 
אדוה דדון (צילום פייסבוק/אדוה דדון)
השנה הזוגיות של העיתונאית אדוה דדון עם בן זוגה ידין גלמן תופסת לא מעט כותרות ומרגשת לא מעט עוקבים, אשר נהנים לראות את מערכת היחסים המתוקשרת של השניים מתפתחת.
רק השבוע פורסם שדדון וגלמן עברו לגור ביחד בתל-אביב, אך זהו אינו הצעד המרגש יותר של הזוג. על פי הפרסום של ערן סוויסה באינסטגרם, גורמים בחברת החדשות שבה דדון עובדת, נצפתה הכתבת עונדת טבעת אירוסין.
 
על פי מקורבים, ההצעה התרחשה עוד לפני אירועי ה-7 באוקטובר, אך בשל המלחמה גלמן ודדון העדיפו להמתין עם החשיפה המשמחת בימים מורכבים אלו. כזכור, גלמן לקח חלק בקרב על קיבוץ בארי ונפצע בשל כך. באותה עת מי ששידרה מהדרום ונכנסה לעזה הייתה לא אחרת מדדון.

כידוע, כבר מעל לשנה וחצי כתבת חדשות 12 אדוה דדון מנהלת מערכת יחסים פוטוגנית ויציבה עם השחקן ידין גלמן. הזוג נצפה לראשונה ביחד באירוע הפתיחה ל "רטרוספקטיבה" של הבמאי אבי נשר. כשהשמועות מספרות שמי שהכירה בין הזוג הייתה בתו של הבמאי, תום נשר. נשר, הייתה מגישת מבזקים בעצמה לפרק זמן קצר, בערוץ המתחרה רשת 13.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה