ויראלי

עידן עמדי בחשיפה קשה: כך הוא נראה רגע אחרי הפציעה | צפו

עידן עמדי חשף תמונה קשה במיוחד שלו, רגע אחרי הפציעה שספג ברצועת עזה במהלך הלחימה, זאת לרגל יום הולדתו: "נולדתי מחדש. קרה לי נס שבכנות לא חושב שאי פעם אתפוס את זה. יום הולדת שמח עצוב שני בחודשיים". צפו
מערכת ice |  1
עידן עמדי (צילום מסך קשת 12)

עידן עמדי, הזמר האהוב, חשף היום (שלישי) בחשבון האינסטגרם שלו תמונה קשה במיוחד שלו, רגע אחרי הפציעה הקשה שספג בקרבות ברצועת עזה במהלך מלחמת "חרבות וברזל", זאת לרגל יום הולדתו שחל היום.

"אחד הרופאים בבית החולים קורא לי ׳360׳", פתח עמדי את דבריו והוסיף: הוא אומר שיש נטייה לאנשים לחשוב שאם עשית סיבוב של 360 מעלות אז אתה שוב נמצא בנקודת ההתחלה אבל אצל פצועי קרב הסיפור קצת אחר, הטיול הזה בזוויות החדות, השטוחות והקהות של החיים, של מלחמה, משנה אותך, מעצב אותך ודרכו אתה נולד מחדש".
 


עמדי המשיך: "מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי אבל בכנות לא חושב שאי פעם אתפוס את זה. ככה זה ניסים, צריך לקבל אותם ובעיקר לא לשכוח שקרו, לקדש את המתנה שקיבלת, עם כל הזוויות והשברים, להזכיר לעצמך במיוחד שהדרך מפרכת, שיש עוד דברים יפים לראות".

לסיום כתב עמדי: "יום הולדת שמח עצוב שני בחודשיים, תודה לאל על כל מתנות בחינם. ותודה לכל המברכים, מתישהו אצליח להודות לכולכם, ולחיי ההרפתקאות שבדרך".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלמוני:) מתוק, תהיה לנו בריא וחזק,יומולדת שמח (ל"ת)
    ליל 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור