ויראלי

הצל שם סוף לשמועות: "לעולם לא אהיה חלק מהדבר הזה"

הראפר חשף מה דעתו על קריירה פוליטית: "הבנתי שאני לעולם לא רוצה להיות חלק מהדבר המזוהם, המלוכלך, השפל, המגעיל, הדוחה, המסכסך, הצבוע, והמפלג שנקרא פוליטיקה. והדור הזה שיושב בכנסת הוא המסמר בארון של האידיאולוגיה ואני לא בנוי ככה"
מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
לא פעם, עולה שמו של יואב אליאסי המוכר יותר בתור "הצל", כמי שיכול להכנס לפוליטיקה ולהשפיע. אבל הוא פרסם היום (שלישי) פוסט קשה עם הצהרה חד משמעית שבה הוא פוסל כל רעיון להכנס לפוליטיקה. 
הוא סיפר: "אתמול נכנסתי הביתה עם קעקוע חדש על הצוואר, אימא שלי כמעט נחנקה. 'מה עשית? לא הספיקו לך הידיים? עכשיו לא תוכל להיות שר בממשלה. אמרתי לה קודם כל תודה על הברכה, ויש מצב שרק בגלל זה עשיתי את זה".
 
הצל המשיך: "אחרי שראיתי ששני רמטכ"לים, בכירים במוסד, מפקדים במשטרה, קצינים וטייסים מוכרים את כל העקרונות שלהם ואת המדינה עבור פרנציפים ופוליטיקה ונמנעו מלהדיח אדם שמכה שוטרים, מחבק מחבלים ופועל בהאג כדי להפוך את לוחמינו שבעזה לפושעי מלחמה ולמרות זאת הם החליטו להשאיר אותו רק כדי לטרפד את הימין, רק כדי לשים אצבע בעין".
לסיום כתב: "הבנתי שאני לעולם לא רוצה להיות חלק מהדבר המזוהם, המלוכלך, השפל, המגעיל, הדוחה, המסכסך, הצבוע, והמפלג שנקרא פוליטיקה. והדור הזה שיושב בכנסת הוא המסמר בארון של האידיאולוגיה ואני לא בנוי ככה. אולי הקעקוע הזה יגרום לי לעולם לא להיות חלק מזה, אבל אני יודע דבר אחד: אני עם הקעקוע הצוואר שלי ישר ואידיאולוג פי אלף מכל אלו עם העניבות. עצוב", חתם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה