ויראלי

קניה ווסט נגד אדידס: "תובעים אותי ב-250 מיליון דולר ומשתמשים בי"

קניה ווסט שוב עולה בכותרות, הפעם הוא יוצא נגד אדידס בטענה שהם מוכרים את הנעליים שלו, אך ללא אישור שלו ובצבע שהוא כלל לא השתמש בו אף פעם בנעליים האלו, בנוסף קניה מזכיר שאדידס תובעת אותו ב-250 מיליון דולר
מערכת ice |  2
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
שמו של קניה ווסט עולה המון בכותרות בחודשים האחרונים, מעבר לאלבום החדש שהוציא, "Vultures", הראפר מספק אמירות שנויות במחלוקת כמעט בכל יום, בין אם זה הצהרות אנטישמיות ולאחר מכן לבקש סליחה בעברית ובין אם זה קשור במותגים שלו או במשפחה שלו. 
היום, (שני) קניה מעלה לחשבון האינסטגרם שלו פוסט עצבני במיוחד, בפוסט רואים את מותג הנעליים שלו "yeezy" למכירה אצל אדידס, כזכור השותפות בין קניה לאדידס הפסיקה לפני מעל שנה. בתיאור הפוסט קניה כותב פסקה ארוכה בה הוא אומר לא לקנות את הנעליים כי הוא לא מקבל כסף עליהן והוא אף פעם לא הכין את הנעליים האלו בצבע הזה. בנוסף קניה אומר שאדידס תובעת אותו ב-250 מיליון דולר. 
 
קניה יצא גם נגד הסלבריטאים והחברה: "כל הסלבריטאים והציבור יצאו נגד חולצות וכובעים שאני לובש, אבל כשרואים שמחביאים ממני את הילדים שלי או שהחברת עתק (אדידס) אונסת אותי, אתם לא תעשו כלום". לאחר הפוסט, קניה גם העלה סרטון לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מסביר את המצב עם אדידס.
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחחחח
    קוקו 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קניה, תחזור לקניה
    סגור
  • 1.
    שיזרגגו אותך יאנטישמי
    ששון העיראקי 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנטישמי זבל מגיע לך
    סגור