ויראלי

בנט הדהים את המנחה בריאיון על נשיא ברזיל: "הוא אידיוט"

הבוקר פרסם הפוליטיקאי נפתלי בנט, קטע מראיון בתוכנית הפופולרית הבריטית של פירס מורגן, בו שאל אותו מורגן על תגובתו לעובדה שנשיא ברזיל מאשים את ישראל ברצח עם, תגובתו של בנט הדהימה את המנחה שנשאר ללא מילים
מערכת ice |  2
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הבוקר פרסם הפוליטיקאי, נפתלי בנט, בעמוד האינסטגרם שלו, קטע קצר מראיון עם המגיש הבריטי פירס מורגן, בתוכנית היומית שלו, בה נשאל בנט על ידי מורגן: "נשיא ברזיל, לולה, התייחס בשבוע שעבר לישראל, ואמר שישראל אחראית לרצח העם של הפלסטינים, מהי התגובה שלך אליו?"
בנט, נאנח להראות את אכזבתו לנושא, ורק לאחר כמה שניות שבהן שררה דממה, הגיב "הוא אדיוט", בתקיפות וביטחון. מורגן נשאר המום לתגובתו הקצרה של בנט, ואז שאל שוב: "זהו זה?"
 
בנט השיב לשאלה: "זהו זה. מה אני יכול להגיד?" ובכך סיים את הקטע שפרסם, בעמודו ל-224 אלף עוקביו. על הראיון בנט כתב: "נשיא ברזיל, לולה, מאשים את ישראל בג'נוסייד, רצח עם. מה תגובתך?". עוד הוסיף על מורגן: "הראיון החשוב והמעמיק ביותר שקיימתי עד עכשיו על המלחמה. בתוכנית מאוד פופולרית של פירס מורגן, הוא שאל שאלות קשות ואפשר להגיב". 
 
עוד נשאל בנט בראיון המדובר על ידי מורגן, על מספר ההורגים בעזה לעומת ישראל, כשבנט לא נשאר חייב וענה גם על זה בנחרצות: "מתי התחלנו להשוות? תרצה גם להשוות בין מספר האמריקאים שנהרגו במלחמת העולם השנייה לעומת אלו שנהרגו בגרמניה הנאצית?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קצר ולעניין. (ל"ת)
    יהודה קפלן 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הוא מצויין!
    נאוה בלוך 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם משכיל גם מנוסה גם מדבר אנגלית בטבעיות.ברור מוחלט תקשורתי. עוד פספוס ישראלי קולוסאלי של מנהיגות אמינה וטובה.כן, אמינה.גם כשנכנס לממשלת הלא חלומות של אף אחד מאתנו עשה את זה עם הסבר. מי שלא הבין אידיוט.
    סגור