ויראלי

מירי מסיקה בתקרית מביכה: כך התרסקה על הכביש

על פי תיעוד שהעלתה לרשתות החברתיות, היא זכתה ללא מעט חוסר מזל שהחל בפנצ'ר בצמיג ברכבה, זאת גילתה ממש במהלך הנסיעה, כשלדבריה זה הפעם הראשונה שהיא מתמודדת עם דבר שכזה. ולאחר שתוקן הנזק, היא רצה לברך את איש המקצוע אך נפלה והקפה שלה נשפך עליה
מערכת ice | 
מירי מסיקה (צילום מסך חדשות 13)
יש גם ימים שבהם לא משנה מה יקרה, דברים יתעקמו וכל התאונות האפשריות תקרה לכם. אמש (שלישי) זה בדיוק מה שחוותה, הזמרת מירי מסיקה ששוהה בישראל בימים אלה אחרי שחזרה מלונדון, עיר מגוריה בתקופה האחרונה.
על פי תיעוד שהעלתה לרשתות החברתיות, היא זכתה ללא מעט חוסר מזל שהחל בפנצ'ר בצמיג ברכבה, זאת גילתה ממש במהלך הנסיעה, כשלדבריה זה הפעם הראשונה שהיא מתמודדת עם דבר שכזה.
 
משהבינה שהיא קצת פחות מבינה באיך להתמודד עם סיטואציה כזו, מסיקה בלמה בצד הדרך כדי להזמין חילוף של איש מקצועי לצמיג התקול. הכוכבת ניצלה את זמן ההמתנה עד בואו וסיירה ברחובות הסמוכים למקום בו נתקעה וגילתה שמדובר בפינת רחובות על שם הזמרת המיתולוגית המנוחה שושנה דמארי, פינת אהוד מנור.
היא סיפרה: "יש לי את הפנצ'ר הראשון בחיי, ונתקעתי ברחוב שושנה דמארי פינת אהוד מנור. בעוד כמה שנים יהיה מירי מסיקה פינת קרן פלס". לאחר מכן היא שבה לרכבה כשאיש המקצוע סיים ומרוב התרגשות, כאשר היא רצה לכיוונו תיעדה את עצמה מתרסקת על הגלגל בצד הכביש והקפה שבידה נשפך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה