ויראלי

בן אל תבורי חוזר לישראל: בדרך למפגש עם סטטיק?

הזמר שמתגורר בארצות הברית עם הסטייליסטית של קים קרדשיאן, דני לוי, ינחת בישראל ואולי השניים אף ייפגשו
מערכת ice |  4
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ)
אחרי שבן אל תבורי הוציא את השיר הראשון שלו בקריירת הסולו המחודשת ואז סטטיק השותף שלו לשעבר שחשף את המשבר האישי שעבר עם עלייה משמעותית במשקל, בירך אותו על כך, כעת נודע כי הוא ינחת בישראל ואולי השניים אף ייפגשו.
רק לאחרונה סטטיק סיפר בראיון לפנאי פלוס על העלייה במשקל: "אפשר לומר שהמצב בהחלט תרם לזה. אנחנו, כל האומנים, הרבה פחות פעילים. גם כשאנחנו מתנדבים, זה לא בתדירות שהיית רגיל לעבוד וזה דיכאון. זו תקופה קשה. אז כן, התחלתי לשים לב לזה שאני מזניח את עצמי - וזהו. התאפסתי"
 
על הזוגיות עם רונה לי שמעון שזכתה ללא מעט נאצות ולפקפוק באמיתות הקשר: "לא יודע, זה רנדומלי. מה זה אומר? זה לא אומר כלום. אני מניח שזה יכול להיראות ככה מהצד ואני מקבל את זה באהבה".
עוד סיפר: "אני חושב שלא תמצא מישהו שמכיר אותי או את רונה לי שכתב את זה, ובטח לא את שנינו. זה כמו משהו שאף פעם לא טעמת ותגיד שהוא לא טעים. השיר החדש של בן אל? אהבתי, כתבתי לו, אני מאחל לו הצלחה".
עוד הוא טען: "ראיתי כל מיני אנשים שהגיבו, אני באמת פרגנתי, זה עלה מהערוץ המשותף שלנו, אני באמת מפרגן לו והשיר הזה נתקע לי בראש. למה חושבים שאני לא כותב באמת? אין לי שליטה על זה, מה אני יכול לעשות?"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חחח
    לי 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטטיק שלא תעז ליצור איתו קשרי עבודה מופע משוף וכו... תיזהר זהו הרי אם לא אתה מיהו בכלל היה עבר זהווו שיחפש את עצמו. אל תהיה פראייר שלו.
    סגור
  • 3.
    אשפה
    ירו 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מענינים לנו את התחת שניהם
    סגור
  • 2.
    אומה שלמה עוצרת את נשימתה. (ל"ת)
    שולה שמה עליכם 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הצלחה מסחררת.לא עבד בביקוש (ל"ת)
    אלמוני 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור