ויראלי

נועם בוהדנה בתחילתו של קשר זוגי עם האקס של הקולגה המפורסמת

הדוגמנית נועם בוהדנה, אחייניתה של מירי בוהדנה, נמצאת בתחילתו של קשר זוגי עם האקס של הדוגמנית עומר נודלמן, עידו ברינקר. השניים מבלים בימים אלה במיאמי, שם ברינקר מתגורר
רוני שיינר | 
נועם בוהדנה (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית נועם בוהדנה, אחייניתה של מירי בוהדנה ואקסית של גל אדם, אחיו הצעיר של עומר, נמצאת בתחילתו של קשר זוגי עם עידו ברינקר, ארוסה לשעבר של הדוגמנית עומר נודלמן. ברניקר הוא איש עסקים בתחום בנדל"ן, שמתגורר במיאמי.
בוהדנה וברינקר הכירו, כפי שפרסם לפני זמן קצר העיתונאי ערן סויסה, לפני מספר שבועות באמצעות חברים משותפים, ובימים האחרונים נפגשו אצלו במיאמי. 
גם האקסית המפורסמת המשיכה הלאה: נודלמן מצדה נמצאת בתחילתו של קשר זוגי עם שון (29), איש נדל"ן ואחיה הקטן של הדוגמנית קורל סימנוביץ, רעייתו של הכדורגלן הספרדי סרג'י רוברטו. השניים נמצאים בימים אלה בחופשה רומנטית בפריז.
  
לפני חודשיים נודלמן הודיעה  על ביטול החתונה עם ברניקר. השניים תכננו לגור מספר שנים במיאמי, שם נמצא כאמור מקום העבודה שלו.
על ביטול החתונה סיפרה לאתר מאקו: "כשפרצה המלחמה הייתי במיאמי ובדיוק התחילו להגיע כל הידיעות על מה שקורה בארץ. הרגשתי שאני לא מצליחה לנשום כרגיל, שאני לא מצליחה למצוא לעצמי מנוחה וכל מה שרציתי זה לחזור הביתה, להיות עם המשפחה ולשבת במקלט, עם כל ה'שיט' שקורה פה במדינה".
עומר המשיכה ושיתפה: "מהמקום הזה התעורר משבר שאם לפני המלחמה יכולתי לראות את עצמי גם גרה בקצה השני של העולם, פתאום לא יכולתי. לא צלחנו את המשבר הזה וזה בסדר, אנשים נפרדים וזה קורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה