ויראלי

קורין גדעון: "החרדים חייבים להתגייס. זה יעשה להם טוב"

קורין גדעון ובעלה, חילי סורוצקין, הגיבו אמש לכתבה ששודרה בחדשות 12 על חוק הגיוס. "שמעתי חבר כנסת ששאל מדוע הערבים לא מתגייסים", שיתפה גדעון. "איך אתם בכלל משווים? אתם רוצים שהערבים קודם יתגייסו, זה מה שיש לכם לומר להגנתכם?" 

רוני שיינר | 
קורין גדעון (צילום מסך עכשיו 14)
המגישה והמשפיענית קורין גדעון פרסמה אמש סרטון באינסטגרם, בו היא מקיימת דיון עם בעלה חילי סורוצקין על חוק הגיוס, בעקבות צפייה משותפת של שניהם בכתבה ששודרה בנושא, בחדשות 12.
חילי, נזכיר, הוא יוצא בשאלה, בן למשפחה חרדית ליטאית. השניים הורים לשני ילדים.  
 
"אני חייבת להתייחס לנושא הזה של גיוס חרדים, אתם בטח מבינים שזה דיון סוער אצלנו בבית", פתחה גדעון. "אני באה מבית שבו שני האחים שלי ואבא שלי היו קצינים קרביים וסיכנו את החיים שלהם במלחמות. חילי לא עשה צבא, אבל כל הזמן אומר שהיה רוצה לעשות. אחים שלו עשו, ועדיין משרתים עכשיו במילואים ובקבע. הדור הצעיר במשפחה שלו כן ברובו מתגייס והולך לצבא וזאת מגמה שמשתנה". 
גדעון המשיכה: "ראינו כתבה בערוץ 12 שהלכו בה לבני ברק ודיברו עם תלמידי ישיבה. הם אומרים דברים מזעזעים, כמו 'אנחנו נמות ולא נתגייס'. אני חושבת שהחרדים חייבים להתגייס. הכי נורא זה ששמעתי עכשיו בטלוויזיה שחבר כנסת אמר 'רגע, אז למה ערבים לא מתגייסים?'. לא הבנתי, פתאום החרדים שמים את עצמם באותו מקום כמו הערבים? מה קשור אחד לשני, איך אתם בכלל משווים? אתם רוצים קודם שהערבים יתגייסו? זה מה שיש לכם להגיד להגנתכם?". 
גדעון הוסיפה: "גיוס יעשה טוב לחרדים. זה יקדם אותם, ישלב אותם בחברה, יעזור להם לרכוש השכלה יותר טובה, למצוא עבודות יותר טובות. האחים שלי לא צריכים לסכן את החיים שלי יותר מהחרדים. כדאי לפוליטיקאים החרדים להשכיל להבין את זה ויפה שעה אחת קודם. כשאתם מכריזים 'נמות ולא נתגייס'- מה אתם חורטים על דגלכם? לא לתרום לחברה?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה