ויראלי

הצל במתקפה חסרת תקדים על הממשלה: "בשביל זה בחרנו ימין?"

הצל, יואב אליאסי, תקף את ממשלת הימין בפוסט חריף מאוד שהעלה בו כתב בין היתר: "הממשלה שלנו דואגת שחס ושלום לא יפגע להם החג בזמן שכל הערוצים שלהם קוראים בלי פחד ובלי חשבון לצאת לטבוח ביהודים. ממשלה פחדנית שרועדת מהצל של עצמה.  ימין זה לא פחדנים זה כן"
מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
הצל, יואב אליאסי, העלה היום (רביעי) פוסט עם ביקורת נוקבת וקשה מאוד על משמשלת הימין בראשותו של בנימין נתניהו, זאת על רקע חודש הראמדן והתפילות הצפויות בהר הבית.
בפוסט שהעלה כתב הצל: "לא למדנו כלום מה-7/1. פוליטיקאים שרק נובחים ומאיימים בזמן שהצפון הפך לשטח הפקר וסופג עשרות טילים כל יום!!!! למה מחכים? לעוד טבח? לעוד שואה??? בשביל זה בחרנו ימין??".
 
עוד הוסיף ותקף הצל: "הם עשו לנו שמחת תורה שחורה, הם טבחו בנו. הם שרפו יהודים, ערפו ראשים של ילדים, אנסו לנו את הנשים והממשלה שלנו דואגת שחס ושלום לא יפגע להם החג בזמן שכל הערוצים שלהם קוראים בלי פחד ובלי חשבון לצאת לטבוח ביהודים בחג ומתכוננים למסיבת ניצחון על הראש שלנו בהר הבית".
ללסיום, תקף הצל את ממשלת הימין בצורה חסרת תקדים: "ממשלה פחדנית שרועדת מהצל של עצמה שמתקפלת כמו אוריגמי מול הדוד הדימנטי מארה"ב ומפחדת פחד מוות מגנץ וגלנט. ימין זה לא פחדנים זה כן. חזרנו ל6.10 שהאל יעזור לנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה