ויראלי

כוכב הילדים האהוב חושף: "נפלתי קורבן להתעללות מינית"

כוכב "דרייק וג'וש", הסדרה המיתולוגית של ניקולודיאון, חווה התעללות מינית מצד בריאן פק, מדריך הדיאלוג שלו בסדרה "המופע של אמנדה", שם שיחק בשנת 1999 בהיותו בן 13 בלבד והוא מספר על כך לראשונה בסדרת דוקו מטלטלת
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
סדרת הדוקו "שקט על הסט: הצד האפל של טלוויזיה לילדים" מכה גלים ובטיזר מיוחד לקראת השידור, פורסם כי השחקן, כוכב הילדים דרייק בן 37, עתיד לחשוף שנפל בזמנו קורבן להתעללות מינית בנערותו.
הטיזר מראה כי כוכב "דרייק וג'וש", הסדרה המיתולוגית של ניקולודיאון, חווה התעללות מינית מצד בריאן פק, מדריך הדיאלוג שלו בסדרה "המופע של אמנדה", שם שיחק בשנת 1999 בהיותו בן 13 בלבד.
 
רשת השידור Investigation Discovery, הודיעה: "הטיזר חושף שכוכב ניקלודיאון לשעבר דרייק בל ישתף בפומבי, בפעם הראשונה, בסיפור ההתעללות שעבר בידי בריאן פק, מדריך הדיאלוג לשעבר שלו שהורשע ב-2004 על פשעיו נגד דרייק, והורה להירשם כעבריין מין".
יש לציין כי אותו פק נעצר כבר באוגוסט 2003 לאחר ביצוע של מעל עשר עבירות מיניות שכללו קטינים, הדוקו חושף לראשונה כי אחד מהם היה בל. הסדרה חושפת את האירועים המכוערים שקרו על סט הצילומים ומביאה עדויות שטרם נשמעו קודם לכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה