ויראלי

אימה בספארי ברמת גן: קרנף תקף רכב ובו אם ושני ילדיה

רגעי אימה גדולים מאוד התרחשו  בספארי ברמת גן, זאת לאחר שקרנף חדש בשם מפנזי, שהגיע רק לאחרונה מגן החיות בליל שבצרפת, תקף רכב משפחתי ובו אם ושני ילדיה שעצרו במקום כדי לצפות בו. השלושה טופלו על ידי צוות הספארי, נזק נגרם לרכב. מהספארי נמסר: "צר לנו על החוויה"
מערכת ice | 
קרנף (צילום טל שיבולי)
רגעי אימה גדולים מאוד התרחשו היום (שלישי) בספארי ברמת גן, זאת לאחר שקרנף חדש בשם מפנזי, שהגיע רק לאחרונה מגן החיות בליל שבצרפת, תקף רכב משפחתי ובו אם ושני ילדיה שעצרו במקום כדי לצפות בו.
הקרנף העצום בן ה-10, ככל הנראה נלחץ מהמכונית שעצרה לידו, שכן הוא לא רגיל להיות בקרבת מכוניות, ועל כן תקף את הרכב ופגע בו. האם וילדיה טופלו במקום, נזק נגרם לרכב.
 
בעקבות התקרית הקשה, צוות הספארי הכניס את הקרנף מפנזי למתחם מופרד מהיכן ששהה עד כה, שם הם מנסים להרגיעו עד יחלוף זעם. מהספארי נמסר בתגובה: "מפנזי, הקרנף החדש שעלה לאחרונה מצרפת, פגע היום אחה"צ בסוואנה ברכב בו ישבו אם ושני ילדיה. לאם ולילדים שלום, ולא נגרם נזק מלבד פגיעה לרכב (והלחץ הגדול). מפנזי הוא קרנף בן 10 שהגיע לפני כמה חודשים לספארי, מגן החיות ליל שבצרפת. מפנזי אינו רגיל לרכבים ויתכן שהוא נלחץ ולכן פגע ברכב".
לפי התיאור, "הרכב נסע בנסיעה איטית ומפנזי רץ לכיוון הרכב ופשוט נכנס בצד של הנהגת. מזל שהנהגת בתושיה נתנה גז ופשוט המשיכה בנסיעה. צוות הספארי הכניס את מפנזי למתחם גדול מופרד מהסוואנה על מנת להרגיע ושהמקרה לא יחזור על עצמו. ההשערה כי הוא נלחץ מרכב שעצר להביט בו. צר לנו על החוויה שהאם וילדיה עברו. הם טופלו במרפאת הספארי, אנשי הספארי הרגיעו אותם ומלווים אותם". 

צילום: הספארי
כזכור, לאחרונה נפרדו בספארי מאחת החיות האהובות והוותיקות ביותר, השימפנזה בת ה-53 אוגוסטה. בפוסט המרגש נכתב בין היתר: "נפרדים מאוגוסטה. ביום רביעי האחרון בזמן ארוחת הבוקר המטפלים ראו כי אוגוסטה, שימפנזה בת 53, לא מגיעה לאכול. היא שכבה על צידה ולא הצליחה להזיז את פלג גופה הימני. ההערכה הראשונית הייתה כי מדובר בשבץ מוחי והווטרינרים פנו אל פרופסור מירב שמיר, נוירולוגית וטרינרית מומחית, שחוות דעתה תמכה בחשד לשבץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה