ויראלי

אופירה אסייג ולוינסון צריכים "כישוף"? "לא אשתף פעולה"

המגישה הפתיעה את המגיש החדש לצדה ואמרה כי לקראת עליית התכנית היא רוצה לבצע "כישוף". היא אמרה לו: "אנחנו עומדים לעשות טקס", לוינסון אמר: "להורדת הרייטינג?", אסייג אמרה מיד: "חס וחלילה, בן פורת יוסף שיהיו לנו בשורות טובות"
מערכת ice |  3
אופירה ברקוביץ וחיים לוינסון (צילום אינסטגרם)
לאחר מספר טסטים שנערכו במהלך הימים האחרונים, תוכניתם המשותפת של אופירה אסייג והעיתונאי חיים לוינסון יוצאת לדרך, אבל זה יקרה רק בשבוע הבא, ב-22 במרץ, בעוד כבר ממחר יש שינוי בלוח השידורים עם החזרה של גלית ואילנית לרצועת השידור של שישי.
בינתיים, בסרטון שהעלתה לאינסטגרם, אסייג פנתה לשותף החדש שנכנס לחדר: "שלום, לוינסון. מה קרה? הופה, התחתכת הבוקר, אני רואה שגם הסתפרת וגם התגלחת", לוינסון ענה: "זה קונספט של הספר, לוקח לי עוד 10 שקל על הזקן", אסייג צחקה ואמרה: "כמה עולה תספורת? מה זאת אומרת אתה לא משתף פעולה?"
 
לוינסון סימן לה להוריד את המצלמה כשהוא לא מפסיק לצחוק: "אני באתי לעבוד, אני לא...", אסייג ענתה לו: "חלק מהעבודה זה אינסטגרם וטוויטר, חיפשתי את הטוויטר שלך מה-7.10, איפה הוא?", לוינסון השיב: "אופירה אני לא אשתף פעולה".
היא הפתיעה אותו ואמרה כי לקראת עליית התכנית היא רוצה לבצע "כישוף". היא אמרה לו: "אנחנו עומדים לעשות טקס", לוינסון אמר: "להורדת הרייטינג?", אסייג אמרה מיד: "חס וחלילה, בן פורת יוסף שיהיו לנו בשורות טובות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    היתה לפני זה אופיר? פשוט לא מכיר אותה, נראית טרנס (ל"ת)
    זבביר 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    אין כישוף או ברכה שיכשירו את צמד השרצים. (ל"ת)
    מספיק ודי 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    איכס (ל"ת)
    דן 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור