ויראלי

סיגל שחמון: "הייתי ילדה שעירה, עם שפם וגבה"

סיגל שחמון התארחה בפודקאסט וחשפה קשיים איתם התמודדה כילדה וכנערה: "היה לי המון חוסר ביטחון, בצורה קיצונית, עד גיל מאוד מאוחר. לא חשבתי שאני יפה" 
רוני שיינר | 
סיגל שחמון (צילום תומר פדר)
המנחה והשחקנית סיגל שחמון, שעוסקת בשנים האחרונות גם בעיצוב פנים, התארחה בפודקאסט "להפרד לשלום" של עו"ד ניב סימון וחשפה קשיים איתם התמודדה בבית הספר, כילדה וכנערה. 
"הייתי ילדה שעירה, עיראקית, עם שפם וגבה. אז תמיד זה היה שפמנון", חשפה שחמון את הכינוי בו כינו אותה חבריה לספסל הלימודים.
 
היא המשיכה וסיפרה: "היה לי המון חוסר ביטחון, בצורה קיצונית, עד גיל מאוד מאוחר. לא חשבתי שאני יפה. אני זוכרת שבצבא מישהו שרק לי בקורס מד"סיות, והסתכלתי אחורה לראות למי הוא שורק".
"פתאום בצבא, המין הזכרי גרם לי להבין שאולי פיזית, אני בכל זאת לא כמו שאני חושבת, כי כשאני הייתי מסתכלת במראה, אני לא ראיתי כנראה את מה שהם ראו". 
שחמון הוסיפה: "הייתי חולמת על בוטוקס כשהייתי קטנה. לא ידעתי שקוראים לזה בוטוקס, אבל חלמתי על מצח חלק, ועל אף קטן וסולד". 
שחמון, נזכיר, נולדה בשם סיגל שהמון למשפחה ממוצא עיראקי, כבת זקונים. היא התפרסמה בשנת 1995, לאחר שהתמודדה על תפקיד נערת "גלגל המזל". ברזומה הרומנטי שלה נמצא השחקן אקי אבני, איתה ניהלה מערכת יחסים קצרה ומתוקשרת באמצע שנות התשעים. בשנת 2002 התחתנה עם איש העסקים עופר אמיר. השניים, הורים לשני ילדים, התגרשו כעבור שש שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה