ויראלי

בן זיני חוטף מהמגישה המפורסמת: "אני שרה הרבה יותר טוב"

יומיים עברו מאז שבן זיני תועד כשהוא מבצע שיר ונשמע שלא במיטבו, והשיח סביב הביצוע שלו עדיין חי ובועט. הבוקר התייחסה לנושא שלמור שטרוזמן, כשבמסגרת תוכנית הרדיו שלה אמרה: "אני בהלם שהבנאדם קנה דירות מהקול שלו" 
רוני שיינר | 
בן זיני one project (צילום דורון ברסקי)
שלמור שטרוזמן התייחסה הבוקר (ד') במסגרת תוכניתה המשותפת עם גלעד כהנא ברדיו תל אביב, לסרטון של בן זיני שצולם ביום שני האחרון במהלך הופעה בבסיס צבאי ובו הוא נשמע שלא במיטבו. אותו סרטון הפך לוויראלי ועורר סערה ברשת, כאשר רבים הפכו את הזמר לבדיחה התורנית. 
"אני לא נרגעת", אמרה היום שלמור לאחר שהשמיעה את הקטע המדובר והמשיכה: "אני שרה הרבה יותר טוב, אני בהלם שהבנאדם קנה דירות מהקול שלו. בחרתי את המקצוע הלא נכון". 
 
הביצוע שעורר סערה (מתוך הטיקטוק של Bar Levy)
אתמול, בעקבות השיימינג שעבר ברשת, מיהר בן זיני להסביר כי הדבר אירע בגלל בעיה טכנית: "רצים עכשיו ברשת סרטונים שלא מחמיאים לי בלשון המעטה וכן ברור לי שכולם ממהרים להפיץ אותם כי זו עוד 'בדיחה' עבורם. מה אני יכול לומר? שכן רואים בסרטונים שסימנתי לסאונד מן שהאינרים לא עבדו ואני גם יכול להגיד שזה נשמע לא טוב. אני לא מתנער מזה".
 
"אז בנימה אישית, יש לי הומור עצמי אבל הפעם, רק הפעם תדעו שזה הגיע ממקום טהור של לשמח את החיילים, להרים את המורל ולהיות שם בשביל אלו שנתנו הכל מאז ה-7 באוקטובר. הייתי שמח אם רק היום תשאירו את הציניות בצד ותוכלו לראות אצלי ברשתות החברתיות את הרגעים הטובים והיפים מאתמול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה