ויראלי

ליאל קוצרי נגד העיתונאית וסתיו קצין: "מראיינת פאתטית, טיפשה"

כוכב האח הגדול, ליאל קוצרי, רותח מעצבים אחרי ששמע ראיון של סתיו קצין בפודקאסט של TMI: "מה את מתלהבת? טיפשה. מה את מזבלת בשכל שהוא היה מאוהב בך יא רעילה. בא לי להקיא עליך"

מערכת ice |  1
ליאל קוצרי חוגג (צילום אור גפן)
ליאל קוצרי, כוכב האח הגדול, אשר נכנס בכניסה השנייה לבית וגנב בן רגע את כל תשומת הלב והפך להיות בין הדיירים הכי מתוקשרים בתוכנית. קוצרי פרסם אמש (שישי), תגובה על הראיון של סתיו קצין ל-TMI, ראיון שבו קצין חשפה לראשונה שהחתן הטרי, אליאב טעטי לא הזמין אותה לחתונה המתוקשרת כי היה דלוק עליה.
קוצרי, לא נשאר חייב ופרסם סטורי: "לא, אני רועד מעצבים, אני בוער, רותח מעצבים. גברת סתיו קצין, היפה והמהממת, כנראה גם הממורמרת והחסרת חיים, שאין לה באמת במה להתעסק אז היא מתעסקת בחיים של אנשים אחרים, התראיינה בפודקאסט והיא סיפרה על איך אליאב, בעלה הטרי של בר התחיל איתה ובגלל זה הוא לא הזמין אותה לחתונה. סתיו מספרת את זה בגאווה בפודקאסט ומראה את זה גם למראיינת שלה ואומרת לה: 'לא הוזמנתי כי הוא התחיל איתי, אני הייתי הקראשית שלו, הוא היה מאוהב בי שנים ותראי את ההודעות'".
 
עוד המשיך קוצרי: "והמראיינת הפאתטית שיושבת שם ועושה 'יאו, זה אצלנו כאילו? פעם ראשונה שאת מספרת את זה?', מה את מתלהבת? טיפשה. השנייה הם התחתנו, מה את מתלהבת? מה הגאווה פה? שאלו אותך למה לא היית מוזמנת, תגידי שאת לא קשורה לאירוע. מה את מזבלת בשכל שהוא היה מאוהב בך ושלח לך הודעות ומתחיל איתך, מי את? יא ממורמרת, יא רעילה, יא מגעילה, שאין לה חיים להתעסק בהם, אז את מתעסקת בחיים של אנשים אחרים מאושרים, שרק התחתנו וטוב להם".
"2019, קרה לפני 900 שנה, מה הגאווה? מה עוד אנשים יעשו בשביל למכור אייטמים? להוכיח דברים שמעניינים את התחת. איכס, בא לי להקיא עליך", סיים את הסרטון קוצרי בעצבים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה?
    אריה 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה אתם חושבים שזה מעניין אותי?
    סגור