ויראלי

היקב האהוב בצפון נשרף כליל: צפו בנזק העצום שגרם חיזבאללה

אירוע חריג מאוד בגבול הצפון: שלושה טילי נ"ט שנורו על ידי חיזבאללה פגעו ביקב "אביבים" שנשרף כליל. כוחות כבאות והצלה פועלים כדי לכבות את השריפה, צה"ל תקף את מקורות הירי בשטח לבנון
מערכת ice |  1
חילופי אש בגבול לבנון (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
הנזק שסופגים יישובי הצפון בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" וירי הטילים הבלתי פוסק של ארגון הטרור חיזבאללה לא עוצר, והיום (שלישי) נגרם נזק אדיר ליקב "אביבים" במושב אביבים, זאת לאחר ששלושה טילי נ"ט ששוגרו על ידי חיזבאללה פגעו במקום וגרמו לנזק עצום ליקב שנשרף כליל. לא היו נפגעים בגוף באירוע החריג.
כוחות איחוד והצלה הוזעקו למקום ופועלים בשעה זו כדי לכבות את השריפה שפרצה במקום. מדוברות כבאות והצלה עדכנו כי 2 צוותי כיבוי מתחנה אזורית גליל-גולן בפיקודו של מפקד המשמרת רב-רשף רועי פיניש פועלים בשעה האחרונה בשריפת מבנה תעשייה (יקב) במושב אביבים, כתוצאה מירי רקטי של חיזבאללה.
 
מדובר צה"ל נמסר בעקבות האירוע החריג: "לפני זמן קצר זוהו שיגורים משטח לבנון לעבר מרחב יחידת הבקרה האווירית שבאזור מירון, אין נפגעים ואין פגיעה בכשירות היחידה. בנוסף, זוהו לפני זמן קצר שלושה שיגורים משטח לבנון לעבר מרחב אביבים, אין נפגעים. בעקבות השיגורים פרצה שריפה במרחב היישוב ונגרם נזק. כוחות כיבוי אש פועלים במקום. כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי בשטח לבנון".
ראש מועצת מרום גליל מסר: "שוב בוקר של טילים מלבנון לישראל, שוב תושבים כאן ללא מיגון ושוב נס גדול שאירוע כזה מסתיים ללא פצועים או חלילה הרוגים. אנחנו שבים ודורשים ממדינת ישראל למגן את הצפון, יש כאן תושבים ללא מיגון שזמן ההליכה שלהם למקלט הציבורי עולה על 10 דקות בזמן שהטילים נוחתים כאן ללא התרעה או עם התרעה של שניות בודדות, יש פתרונות! צריך לתקצב ולבצע מייד".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בדיחה
    אסף 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו בדיחה מקומית,בדיחה עולמית.סיפרנו לעצמנו הרבה סיפורי בדים במשך שנים.אעלק מעצמה צבאית וכלכלית...פחחחח. יאללה להתעורר!!!
    סגור