ויראלי

אליקו בהצעה מפתה: "אני אאסוף אתכם בלימוזינה"

אליקו, שדרן הרדיו וכוכב הרשת, יוצא במבצע לעוקביו ברשתות החברתיות ובסרטון חדש מציע "כרטיס זוגי להופעה של פאר טסי, כולל שמפניה, תותים ואני אאסוף אתכם עם לימוזינה"
מערכת ice | 
אליקו וארוסתו לירז (צילום אינסטגרם/ eliko_91fm)
אליקו, שדרן הרדיו ובחודשים האחרונים גם כוכב רשת מהמדוברים בארץ, יוצא בסרטון חדש בחשבוניו ברשתות החבריות בסרטון הוא מציע כרטיס זוגי להופעה של פאר טסי, הכרטיס כולל לדבריו גם שמפניה, תותים ועוד פינוקים הכוללים איסוף של אליקו בכבודו ובעצמו עם לימוזינה להופעה.
אליקו מתחיל את הסרטון ואומר "אחרי כל מה שעברנו יש לי הרבה מה להגיד, הגיע הזמן לשמוח". אליקו אומר שבעקבות המלחמה המארעת בחודשים האחרונים, עכשיו זה הזמן לשמוח ולחגוג, הוא מסביר שכדי לזכות בפרס רק צריךך להגיב על הפוסט באינסטגרם, לתייג את מי שהייתם רוצים לקחת איתכם להופעה ולהסביר למה דווקא אתם צריכים לזכות.
 
אליקו עלה בכותרות כמה וכמה פעמים בחודשים האחרונים, אליקו ולירז התארסו בחודש אוגוסט האחרון, אחרי שמונה חודשים של זוגיות מסוקרת שידעה עליות ומורדות, הפסקות וחזרות. השניים אף זכו לחיקוי בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת". בין השניים קיים פער גילאים של 28 שנה. את הלידה של ג'ון (פירושו בפרסית: נשמה), שידר אליקו בשידור חי ברשתות החברתיות, היישר מחדר הלידה, לעיני עשרות אלפי צופים. מהלך זה עורר תגובות קשות מצד הצופים ומצד חבריו למקצוע. זהו הילד הרביעי של אליקו והראשון של לירז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה