ויראלי

הבילוי הלילי של ליאל קוצרי בזמן שכוכבי "האח הגדול" התחתנו

אחרי שכינה את החתונה של שי לי עופרי ושניר בורגיל "הצגה" ולא הוזמן כאורח לחתונה, ליאל קוצרי יצא אמש לחגוג ולהרים באירוע אחר: הופעת "סולד אאוט" של עדן בן זקן במנורה
רוני שיינר | 
עדן בן זקן וליאל קוצרי (צילום אינסטגרם)
שי לי עופרי ושניר בורגיל, יוצאי העונה האחרונה של "האח הגדול", נישאו אמש מול מאות מוזמנים, ביניהם בוגרי הריאליטי לדורותיו. 
ליאל קוצרי, שחלק עם בני הזוג את אותו החלל בבית "האח הגדול", לא הוזמן לחתונה ויצא לחגוג ולהרים באירוע אחר: מופע "סולד אאוט" של עדן בן זקן בהיכל מנורה, במסגרתו אירחה את יסמין מועלם. 
 
ליאל קוצרי בהופעה של עדן בן זקן (מתוך עמוד האינסטגרם של ליאם גולן)
היריבות בין קוצרי לבין בני הזוג עלתה הילוך מאז שהסתיימו צילומי התוכנית. כאשר נודע לקוצרי על האירוסין, הוא פרסם סטורי שלו כשהוא מתגלגל מצחוק. זמן קצר לאחר מכן, במהלך ראיון, אמר: "החתונה הזאת היא בסך הכל הצגה. גם הקרובים שלהם חושבים ככה, הם פשוט מפחדים". 
 
בהמשך סיפר קוצרי כי הוא נמצא בקשר עם ספיר בורגיל ועם בן זוגה אברהם אקלום וכי הוא מתכנן להיות המלווה של ספיר בחתונתם הקרבה. 
ספיר, נזכיר, היא אחותו של שניר וגם היא השתתפה בעונה האחרונה של "האח הגדול". שני האחים נמצאים בנתק כבר תקופה וספיר לא הגיעה אמש לחתונה שלו, מאחר ולא הזמין אותה באופן אישי ואף ציין בעבר כי אינו מעוניין שתגיע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה