ויראלי

התאומה הסיאמית שמחוברת בגופה התחתנה בסתר: ומה קורה עם אחותה?

הבי הנזל, שמחוברת בגופה לתאומה הסיאמית שלה בריטני, התחתנה לפני כשלוש שנים בסתר לבכיר לבה. באם האם גם בריטני התחתנה איתו? כעת, התיעוד המטורף מהחתונה נחשף. צפו
מערכת ice | 
התאומות הסיאמיות בחתונה (צילום צילום מסך מתוך פייסבוק Heidi Bowling)
הבי ובריטני הנזל האמריקאיות הן מהתאומות הסיאמיות המוכרות ביותר שיש בעולם. אתמול (רביעי) נחשף בכלי תקשורת בעולם כי הבי התחתנה בסתר עם בכיר לבה, איש צבא לשעבר בשם ג'וש באולינג, לפני כשלוש שנים, כאשר תיעודים מהחתונה רצים ביממה האחרונה ברשתות החברתיות.
השתיים מחוברות למעשה רק בגופן, אחרי שעברו ניתוח בו הפרידו את הראשים שלהן. רבים בעולם תוהים מה קורה בקשר בין הבי וג'וש והאם שתיהן התחתנו עם באולינג, אך על פי דיווחים, כמו גם הסרטון מהחתונה שמופיע לפניכם, רק הבי התחתנה עם באולינד, כשבסרטון מהחתונה השלישיה נראית כשהיא רוקדת, אך למעשה ג'וש מנשק רק את בריטני.
 
השניים אף חשפו כי הם מעוניינים להביא ילדים לעולם, שכן לג'וש יש כבר ילד אחד מנישואים קודמים, וכעת הבי הפכה לאם חורגת. זוג התאומות הסיאמיות הפכו למפורסמות במיוחד, בשל סיפורן הנדיר. שתיהן עובדות יחד כמורות בבית ספר יסודי, והן התפרסמו בעיקר בזכות אורח החיים השגרתי אותו הן מנהלות והסרט התיעודי שיצא עליהם בשנת 2003 - "הצטרפו לחיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה