ויראלי

עומר אדם נחשף: כמה עלה לו להתחיל עם יעל שלביה?

חודש במלון יוקרה, שיפוצים בבית, כרטיס להופעה ובקבוק יין: בפודקאסט של שלישיית מה קשור, עומר אדם חושף כיצד התחיל את הזוגיות עם יעל שלביה וחושף פרטים מעניינים במיוחד
מערכת ice |  1
עומר אדם ויעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
לפני כשבוע, עומר אדם הגיע להתארח בפודקאסט המצליח של "שלישיית מה קשור" אליו הגיעו לפרקים הקודמים ידוענים רבים כמו ליאור רז, בר רפאלי, רותם סלע, גורי אלפי ועוד רבים. בתחילת הפודקאסט, עומר התוודה שהוא לא אוהב להתראיין, וזו למעשה הפעם הראשונה מזה שנים שהוא יושב לראיון בפתיחות מול מצלמות ומיקרופונים. 
אחת מהשאלות שהסעירו את הרשת לאחר מכן, הייתה כשהם שאלו את עומר "מי התחיל עם מי" ולמעשה כאן הוא סיפר את כל תחילת הדרך של הזוגיות עם יעל שלביה. הוא מספר שהוריו שהו במלון "סטאי" בתל אביב כי הם שיפצו את ביתם, לאחר מכן כשראה שיעל שלביה נמצאת גם היא באותו מלון, עומר קבע שיפוץ גם הוא, עבר לסטאי והצטרף להוריו. עומר לא בזבז זמן ושלח ליעל בקבוק יין עם הזמנה לארוחה במלון.
 
אך לא קיבל תשובה. לאחר מכן עומר לא ויתר וחשב אם להזמינה להופעה שלו ביום למחרת בהיכל מנורה. אימו היא זו שהרימה את הכפפה והזמינה את יעל להופעה, יעל הגיעה, אך החיבור בין השניים קרה כשעומר המשיך להתגורר בסטאי במשך חודש ומשם החלה הזוגיות של השניים שחגגו שנתיים ממש עכשיו בחג הפורים.
אחרי כזה סיפור, השאלה שעולה לראש היא כמה עלה לעומר אדם כל הסיפור הזה? כמובן שאי אפשר לדעת מספר מדויק, אך אפשר להעריך: לילה במלון היוקרה "סטאי" עולה כ-3,000 שקל, כרטיס להופעה בגולדן רינג עולה כ-500 שקל. 90,500 שקל ועוד שיפוצים בבית שנעשו כביכול בשביל השהייה בסטאי, ועוד בקבוק יין שנשלח לחדרה שאי אפשר לדעת מה שוויים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתה עולה על עץ ענק שלא תיפול יום אחד על הפנים הכסף עשה (ל"ת)
    איציק 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור