ויראלי

אסף גרניט: "המסעדות נשארות פתוחות. זה חלק מהאמירה שלנו"

אסף גרניט משתף בהחלטה שקיבל ב-7 באוקטובר, להשאיר את המסעדות שבבעלותו באירופה פתוחות: "אמרתי לכל המנהלים והשפים- מי שנשאר פה, מגיע לעבודה מחר בבוקר. אין אופציה להישאר בבית" 
רוני שיינר | 
אסף גרניט (צילום גיא כושי ויריב פיין)
במסגרת כנס המסעדנות שהתקיים ביום ראשון האחרון, התקיים שיח על הבמה בין העיתונאי נדב בורשטיין לשף אסף גרניט.
גרניט התייחס ל-7 באוקטובר ולהחלטה שקיבל, להשאיר את המסעדות שבבעלותו באירופה, פתוחות: "אני ב-7 באוקטובר הייתי ברומא, ב-8 באוקטובר הייתי בפריז. אספתי את הצוות, אמרתי לכל המנהלים והשפים- מי שנשאר פה, מגיע לעבודה מחר בבוקר. אין אופציה להישאר בבית. אתם מפחדים? אחלה, לוקחים חברת אבטחה שתשמור על המסעדות. כולם באים לעבודה, המסעדות נשארות פתוחות". 
 
גרניט המשיך ואמר: "השמות של המסעדות בעברית, הן מסעדות ישראליות, הן נשארות פתוחות. זה חלק מהאמירה שלנו, אנחנו לא מפחדים, וגם אם אנחנו מפחדים אנחנו שומרים על עצמנו ונשארים פתוחים". הקהל בשלב הזה מחא כפיים כתגובה על דבריו של גרניט.  
גרניט הוסיף ושיתף: "אנשים באים, תומכים, אוכלים, נהנים. גם מהאוכל, גם מהשמות של המנות שהם בעברית, וגם מהמוזיקה שברובה היא בעברית". 
כנס המסעדנות ה-9 של ישראל עסק השנה בקשיים של עסקי המסעדנות בצל מלחמת "חרבות ברזל". בין השפים הנוספים שנכחו: יוסי שטרית, רז רהב, יריב מלילי ותומר טל.   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה