ויראלי

רגע לפני לידת בנם השני: אסי ואלברט במפגש עם הפונדקאית

אסי עזר ואלברט אסקולה נמצאים בנוודה שבארצות הברית ומצפים ללידת בנם, אח קטן לבתם הבכורה אלכס אשלי. "אחרי חודשים של שיחות זום מרגשות סוף סוף נפגשנו, פנים אל פנים, עם המלאכית שלנו מרי", כתב אסי על המפגש עם האם הפונדקאית 
רוני שיינר | 
אסי עזר, אלברט אסקולה ומרי (צילום אינסטגרם)
אסי עזר ואלברט אסקולה נחתו בחמישי האחרון בארה"ב, בכדי לפגוש את מרי, האם הפונדקאית שנושאת את בנם, ולהיות נוכחים בזמן הלידה. אל בני הזוג הצטרפה אימו של עזר, מלכה. 
אותו תינוק יהיה אח קטן לבתם הבכורה אלכס אשלי (2) שנקראת על שם אשלי, האישה הפונדקאית שהביאה אותו לעולם.  
 
"אחרי חודשים של שיחות זום מרגשות... סוף סוף נפגשנו, פנים אל פנים, עם המלאכית שלנו מרי", כתב אסי והוסיף: "בעולם קשוח מלא באנשים רעים, כמה טוב שיש גם א/נשים כמו מרי. אפילו דרך התמונה הקטנה הזאת אפשר לראות בבירור את הטוב שבה. קולטים את גודל הבטן?". 
בין המברכים על הפוסט, היו חבריו של עזר לתעשייה: אגם רודברג, גל מלכה (שנמצאת בעצמה בהריון עם ילד בכור לה ולבעלה), ניקי גולדשטיין, לירז צ'רכי ורותם ישראל. 
אסי ואלברט בישרו כי הם מצפים לילד שני בחודש דצמבר האחרון, בעיצומו של חג החנוכה: "נס חנוכה הפרטי שלנו", כתב עזר, לצד תמונה של אלברט מחזיק את הסלולרי שלו ומציג תמונת אולטרסאונד. 

אסי ואלברט מכריזים כי הם מצפים לילד שני (אינסטגרם)
השניים מתחזקים זוגיות יציבה קרוב לעשור. בשנת 2016 הם מיסדו את הקשר בחתונה מתוקשרת בברצלונה. גם בתם הבכורה נולדה בהליך פונדקאות שהתקיים בארצות הברית.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה