ויראלי

אביב גפן נגד נתניהו: "מעדיף לעמוד על הגשר ולאבד אותנו"

לרגל ציון חצי שנה למלחמת "חרבות ברזל", אביב גפן כותב: "חצי שנה שהמנהיג שלנו עומד על הגשר ומביט תחתיו בנהר הדמים, הגעגועים והדמעות והוא לא זז, כי לאן שלא יחצה את הגשר הוא יאבד את השלטון" 
רוני שיינר |  1
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
חצי שנה עברה מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל". משעות הבוקר, כוכבי הביצה מפרסמים טקסטים ברשתות החברתיות, מתייחסים למצב ובעיקר מבקשים להחזיר את החטופים כמה שיותר מהר. 
אביב גפן פרסם לפני זמן קצר: "חצי שנה שהמנהיג שלנו עומד על הגשר ומביט תחתיו בנהר הדמים, הגעגועים והדמעות והוא לא זז, כי לאן שלא יחצה את הגשר הוא יאבד את השלטון. אז עדיף לעמוד על הגשר ולאבד אותנו". 
 

רביב כנר (אינסטגרם)
רביב כנר: "חצי שנה שלא יודעים לאיזה בוקר נקום ואיך נצליח לישון. חצי שנה שאי אפשר לחזור לשמוח ולהנות כשחצי מהלב שלנו בעזה. חצי שנה שמאבדים לוחמים אמיצים שלא רואים בעיניים ועושים הכל כדי שבסוף נצליח לחיות פה בשקט. חצי שנה יותר מדי". 

נועה קירל (אינסטגרם)
נועה קירל: "לא להאמין שכבר חצי שנה שהם שם! בסבל וייסורים בגיהנום מוחלט, בסיוט שחייב להיפסק עכשיו!". 

שירי מימון (אינסטגרם)
שירי מימון: "חצי שנה. לא נתפס. אנחנו פה והם בגיהנום. חלקם בחיים חלקם לא. המשפחות והחברים לא חיים באמת... כבר לא יודעת אם המשפט 'תחזירו אותם עכשיו' מגיע לאן שהוא... ניצחון מוחלט יהיה כשהם יהיו פה". 

טליה עובדיה (אינסטגרם)
טליה עובדיה: "לפני חצי שעה בדיוק, בשעות האלה, חווינו את אחת המכות הכי כואבות שידענו אי פעם. חצי שנה ליום שבו חלקנו יושבים מול המסך ולא מעכלים את גודל האסון וחלקנו ממש בתוך תופת שלא דמיינו גם בסיוטים הגרועים ביותר שיכולנו להעלות על הדעת. חצי שנה של ימים מלאים בעצב תהומי ודאגה מטורפת לאחים שלנו, שאחרי מספר לא נתפס של ימים עדיין בעזה. אני באמת שואלת את עצמי- מי היה מאמין שאחרי חצי שנה עדיין נחווה חרדה קיומית יומיומית ויותר מזה, מי היה מאמין שרק חצי שנה אחרי נשכח ונאבד את האחדות ונראה מול העיניים שוב מלחמת אחים שהיא הסיבה שגרמה להכל לקרות". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ass
    j s 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אביב תפסיק לבלבל את המוח
    סגור