ויראלי

יוסף חדאד תוקף: "בושה וחרפה, תומכת טרור מפלצתית"

יוסף חדאד זעם על עינת ויצמן, שספדה למחבל הנתעב וליד דקה: "אם היא למדה אנושיות ממי שחטף חייל צה"ל והוציא אותו להורג תוך כדי עינויים אכזריים וסדיסטיים, אז היא בושה וחרפה"
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום יוטיוב/ יוסף חדאד)
עינת ויצמן, השחקנית הישראלית הוותיקה, עוררה היום (רביעי) סערה ענקית ברשת, אחרי שהעלתה פוסט לחשבון הפייסבוק שלה, בו היא ספדה למחבל וליד דקה, אחרי שזה הלך השבוע לעולמו בתאו שבכלא לאחר שחלה בסרטן.
כזכור, וליד דקה היה מעורב בחטיפתו ורציחתו של החייל משה תמם ב-1984 ונידון למאסר עולם. אגב, ההצגה "הזמן המקביל", נכתבה בהשראת סיפורו של המחבל הנתעב. 
 
בפוסט שהעלתה ויצמן היא הוסיפה קטע מההצגה "בושה" וכתבה ברקע: "וליד דקה ישב בכלא וכתב וכתב - מכתבים, סיפורים קצרים, מאמרים, ספרים. הוא לימד אותי מהי אנושיות ומהי מחשבה הומנית והמילים שלו והכתבים שלו היו חלק מההצגות שלי".
עוד הוסיפה וכתבה: "העולם בלעדיו חשוך יותר. האור מצטמצם. על הבמה עומד מורד חסן בהצגה "בושה" שעלתה בתיאטרון בוושינגטון וקורא מתוך ספרו של וליד דקה "סיפור סוד הזית" הספר האחרון שלו שפורסם".
מי שממש לא אהב את הדברים הוא יוסף חדאד, שתקף את ויצמן כשכתב: "לא מכיר את השחקנית הזאת וטוב שכך! אבל אם היא למדה אנושיות ממי שחטף חייל צה"ל והוציא אותו להורג תוך כדי עינויים אכזריים וסדיסטיים, אז היא בושה וחרפה, והיא מלמדת אותנו מה זה להיות תומכת טרור מפלצתית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ויצמן כנראה שאת חולה בסרטן או נגיף קטלני
    גיהינום 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה לא נורמלי לחשוב שרוצח בכלל ובפרט על רקע אנטישמי את מעודדת אותו את "ההומניות" הצחקתני, בעצם התלהבותך האומללה להרוג עוד ועוד ועוד ועוד
    סגור