ויראלי

עידן רייכל בהתקפה חריפה: "'טיפטופים' מאיראן ולבנון זה כלום"

רייכל כתב בסטורי שהעלה: ״אחרי לילה של הצלחה מסחררת, בהפלת הטילים והכטב"מים, אלו שהמציאו את המושג הבזוי 'טפטופים מעזה', ינסו לשכנע אותנו ש'טיפטופים' מאיראן ולבנון זה שום דבר"
מערכת ice | 
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מדינת ישראל חוותה הלילה (בין שבת לראשון) שעות מתוחות ביותר, כאשר מאות טילים וכטב"מים נורו מאיראן במטרה לגרום נזק, אבל מערכות ההגנה האוויריות של ישראל כמו גם הפעולות של חיל האוויר, סיכלו ב-99% הצלחה את השיגורים.
ארצות הברית הודיעה הבוקר כי לא תשתתף בתגובה נגד איראן, דבר שהצליח להגביר את זעמו של הזמר עידן רייכל שלא מעט ביקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת הממשלה בתקופה האחרונה וכעת העלה את החשש שלא יגיבו להתקפה חסרת התקדים של איראן.
 
רייכל כתב בסטורי שהעלה: ״אחרי לילה של הצלחה מסחררת, בהפלת הטילים והכטב"מים, אלו שהמציאו את המושג הבזוי 'טפטופים מעזה', ינסו לשכנע אותנו ש'טיפטופים' מאיראן ולבנון זה שום דבר".
רק לא מזמן הוא התבטא בחריפות נגד הממשלה על אופן הטיפול במחבלים: "כשמחסלים מהאוויר נאצי מהחמאס הוא לא יודע שזה קורה, שנייה אחת חי ושנייה אחרי מת. היית רוצה שידע דקה לפני, לפני שאנחנו מחסלים אותו, כמו ש-1500 מיקירנו ידעו שזה עומד לקרות דקה לפני. נקמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה