ויראלי

במהלך התקיפה של איראן: לא תאמינו מה הישראלים חיפשו בגוגל

איראן תקפה לראשונה בתולדותיה את ישראל עם כ-300 טילים וכטב"מים. בזמן המתקפה עצמה, ישראלים רבים נכנסו לגוגל כדי לקרוא על מגוון נושאים. אז מה היו החיפושים הכי פופולריים בזמן המתקפה על ישראל בקרב הישראלים? תופתעו
מערכת ice | 
גוגל (צילום pexels)
איראן יצאה אמש (שבת) במהלך חסר תקדים, אחרי שתקפה לראשונה בתולדותיה ישירות את מדינת ישראל. איראן שיגרה למעשה כמות של כ-300 כטב"מים וטילים לישראל, ולמרות הצהרת הכוונות החד משמעית, הם נחלו כישלון, אחרי ש-99% מהשיגורים יורטו על ידי מערכת ההגנה האווירית של ישראל, בשיתוף על חייל האוויר האמריקאי והבריטי.
בעקבות כך, הייתה פאניקה לא קטנה בישראל, כאשר אזעקות רבות נשמעו ברחבי הארץ ופיצוצים עזים של יירוטים הורגשו היטב. בעקבות רגעי החרדה, אחד מחמשת החיפושים הכי פופולריים בגוגל ישראל במהלך התקיפה היה - "תהילים".
 
אגב, במהלך התקיפה עצמה, באזור השעה 1:48 בלילה, החיפושים אחר המילה "תהילים" הגיעו לשיא, כאשר בשעה זו גם החיפוש "תהלים", שזה למעשה שגיאת כתיב, זינקה גם היא לאחד מחמשת החיפושים הכי פופולריים בישראל.
ומה עוד? גם החיפוש אחר "התיקון הכללי" עלה והיה אחד מהחיפושים הפופולריים בישראל בשעה הזו, כמו גם המילים: "חדשות" ו"טילי שיוט איראנים". בסופו של דבר, מערכת ההגנה האווירית הצליחה ליירט 99% מהאיומים כלפיי ישראל. אז מה אתם אומרים? "טילים נגד תהילים" זה באמת משהו שעובד?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה