ויראלי

סטטיק מרמז על משבר בזוגיות? "עד כמה מטומטם אני"

הדרמה סביב הקשר הזוגי של הזמר האהוב לא מפסיקה לתפוס כותרות. מהרמיזות בראיונות על חתונה וילדים ועד לעקיצות מהאקסית המיתולוגית. היום סטטיק שבר שתיקה באינסטגרם ורמז על אולי משבר בזוגיות היציבה

מערכת ice |  1
סטטיק (צילום מיכה לובטון)
הזוג המתוקשר סטטיק ורונה לי שמעון צוברים כותרות יותר מתמיד בתקופה האחרונה, אך היום (שני), הזמר האהוב פרסם סטורי שמעלה כמה שאלות. לירז רוסו פרסם: "POV: How Fucking Stupid Are You"?.
על פי TMI, זהו לא הרמז הראשון של הזוג למשבר הזוגי. גם מאז מתקפת הטילים בליל האיום האיראני, הזוג בילה בנפרד כשכל אחד מעלה סטורי לבד ודאג לרמז את זה לציבור. הרקדנית המוכרת פרסמה סטורי מתריס: "ישנתי אצל אימא כי אין לי ממ''ד. מקווה שעבר על כולם לילה שקט", סטטיק בתמורה העלה סטורי של תמונה אחת ששווה אלף מילים, תמונה שלו יושב לבד מול החדשות כשרק כוס אחת של יין על השולחן.
 
כזכור, בתקופה האחרונה כשסטטיק מתראיין הוא מרמז על זה שהוא כבר מוכן לילדים, גם רונה לי שמעון לא נשארה חייבת ומעלה סטורים מפרגנים לזמר המוכר על אלבומו החדש: "אני אוהבת אותך ומאמינה בך".
בנוסף, מי שלא מפרגנת לקשר זוהי לא אחרת מאשר האקסית המיתולוגית, גרושתו של הזמר שרית פולק. פולק העלתה סטורים מרמזים גם היא על הקשר המתוקשר וספק עקצה ספק הזהירה את הרקדנית והשחקנית שמעון: "תמיד תזכרי, לא משנה כמה אישה טובה את, את אף פעם לא תהיי מספיק טובה עבור בחור שעדיין לא מוכן להפוך להיות גבר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סטטיק
    אנסטסיה 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תצטער יכולה להיחת אמא שלך
    סגור