ויראלי

אסי עזר: "כל מה שמעניין את הממשלה זה שנדבר על איראן"

ערב חג, וקשה להסתיר את התחושות הקשות הנובעות מכך ש-133 חטופים עדיין נמצאים בשבי החמאס בעזה ולא יזכו לחגוג עם משפחותיהם גם את החג הנוכחי. אסי עזר: "הלב נשבר. ערב פסח עצוב מאוד"
רוני שיינר |  1
אסי עזר (צילום אינסטגרם @assiazar)
ערב חג הפסח מתקיים השנה בצל מלחמת "חרבות ברזל" והמאבק להשבת 133 החטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס בעזה. כוכבי הביצה משתפים הבוקר בתחושותיהם הקשות. 
אסי עזר התייחס לידיעה שפורסמה על החטופה נעה ארגמני ואמה, ליאורה: "אף אחד בממשלה לא שומע את המשאלה של ליאורה או את התפילות של נעה ארגמני שמישהו יחלץ אותה. אם היו שומעים- החטופים כבר היו בבית. כן, אני מאמין בזה בלב שלם". 

הסטורי שהעלה אסי עזר (אינסטגרם)
עזר המשיך וכתב: "כל מה שמעניין את הממשלה עכשיו זה שנדבר על איראן, אם כן דרדל'ה או לא דרדלה. את התינוקות למשפחת ביבס- הם עוד זוכרים? לפי עמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלהם התשובה ברורה- לא. הלב נשבר. ערב פסח עצוב מאוד. סליחה ליאורה, סליחה נעה. סליחה מכל 133 החטופים ובני משפחותיהם".  
 
מוקדם יותר הבוקר, שיתפה הדוגמנית שביט ויזל: "בוקר של חג שהבטן מתהפכת ולא מהתרגשות. מכאב, על אלה ששם, שבשבילם זה עוד יום של סיוט. מה עובר להם בראש? ששכחו אותם? זה פשוט לא להאמין שהם עדיין שם, הם חייבים כבר לחזור". 

הסטורי שהעלתה שביט ויזל (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עזר
    יוסי 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד גאון פרענק שמחווה דעה. יאללה שב בשקט
    סגור