ויראלי

אילנית לוי סובלת מפציעה: זה מה שגרם לה לכאבים

מסתבר שעוד בעוד הניקיונות לחג עברו בצורה חלקה עבור לוי, שהצליחה לעבור יחסית בשלום את השעות הרבות של הקירצוף, את הארוחה היא עברה בקושי וסבלה מכאבים, כאשר בתה אלין גולן תיעדה את אמה חבושה בברך ובאצבעות ונראית כאובה: "זה המצב של אמא אחרי החג"
מערכת ice | 
אילנית לוי (צילום שי הנסב)
ההכנות לחג היו קצת יותר מדי עבור מלכת היופי של ישראל בדימוס, מגישת קשת 12 וגרושתו של אייל גולן, אילנית לוי? המגישה שידועה כחובבת ניקיון מושבעת שהפכה שאף קיבלה לא מעט קמפיינים סביב הנושא הזה, ספגה פציעה לא נעימה במסגרת ההכנות.
מסתבר שעוד בעוד הניקיונות לחג עברו בצורה חלקה עבור לוי, שהצליחה לעבור יחסית בשלום את השעות הרבות של הקירצוף, את הארוחה היא עברה בקושי וסבלה מכאבים, כאשר בתה אלין גולן תיעדה את אמה חבושה בברך ובאצבעות ונראית כאובה. 
 
בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בסטורי, נראית לוי יושבת על הכיסא עם הברך שלה חבושה לכל אורכה וכן האצבעות בידה. על הסטורי, גולן כותבת: ״זה המצב של אמא אחרי החג״.
יש לציין כי הסבר של ממש איך בדיוק זה קרה, הן לא סיפקו, אבל כנראה שהשעות המרובות בהן עמדה על רגליה, כשבמקביל שילבה את עבודתה כמגישה וגם להעסיק את בתה הקטנה אריאה, גבו ממנה מחיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה