ויראלי

כיצד רותם סלע בירכה את גל גדות ליום הולדתה?

לכבוד יום הולדתה ה-39 של גל גדות, חברתה הטובה רותם סלע בירכה אותה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה "מזל טוב גוזל קטן, אחותי היפה והמוכשרת|
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום אינסטגרם)
היום, (שלישי) גל גדות מציינת את יום הולדתה ה-39, מי שפרסמה לכבודה סטורי עם ברכה קצרה ומרגשת זו רותם סלע, שכתבה: "מזל טוב גוזל קטן, אחותי היפה והמוכשרת עם הלב הכי גדול בעולם. מגיע לך את כל האושר שיש לעולם להציע, אוהבת אותך מלאנתלפים".
בשנה שעברה, לכבוד יום הולדתה ה-38, החברות הטובות רותם סלע, יעל גודלמן פפר, מיטל וינברג אדר והבעלים שלהן, טסו עד לניו יורק כדי לעמוד מאחורי הדלת כשהכוכבת ההוליוודית פותחת אותה בהלם מוחלט.
 
לפני כחודש, גדות פרסמה שילדה תינוק, את ההיריון גדות הצליחה להסתיר עד לפני מספר חודשים. שותפיה לסוד המרגש היה המעגל הקרוב שלה ושל בעלה, שכלל את המשפחות וחבריהם הקרובים. ההיריון פורסם לבסוף בדצמבר האחרון, לאחר שתמונות פפראצי של גדות שפורסמו בדיילי מייל הבריטי, חשפו את גדות עם בטן הריונית. לאחר חשיפת ההריון, גדות שיתפה באינסטגרם תמונה עם התינוק וכתבה: 
"ילדה מתוקה שלי, ברוכה הבאה. ההריון לא היה קל ועברנו את זה. הבאת כל כך הרבה אור לחיינו, חיה את השם שלך, אורי, שפירושו 'האור שלי' בעברית. הלב שלנו מלא בהכרת תודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה