ויראלי

יוצר שנות ה-80 נגד עיתונאיות בערוץ בו עבד: "דמעות תנינות"

מני אסייג כתב בטוויטר שלו בזעם: "העיתונאיות של 12-13 מתבכיינות לנו על מה שקורה באוניברסיטאות בארה״ב, וחושבות ששכחנו את האחריות שלהן ושל שולחיהן לפגיעה בשמה ובמעמדה של ישראל ״שהופכת לדיקטטורה״
מערכת ice |  2
מני אסייג (צילום פייסבוק/ מני אסייג, מסך חדשות 13)
לא מתכוון לעצור. היוצר של הסדרה שנות ה-80 ברשת 13, מני אסייג, יוצא בחריפות נגד עיתונאיות מובילות מחדשות 12 וגם בערוץ בו עבד עד לפני כמה שנים רשת 13, בעקבות שורה של אמירות על כך שהן שוכחות לכאורה לבקר את הנזק שנגרם לדבריו בגללן, בטרם בכלל החלו ההפגנות בקמפוסים בארצות הברית בשבועות האחרונים.
מני אסייג כתב בטוויטר שלו בזעם: "העיתונאיות של 12-13 מתבכיינות לנו על מה שקורה באוניברסיטאות בארה״ב, וחושבות ששכחנו את האחריות שלהן ושל שולחיהן לפגיעה בשמה ובמעמדה של ישראל ״שהופכת לדיקטטורה״.
 
עוד הוסיף: "את הקמפיין השקרי הזה הן הדהדו שם במשך שנה, ועכשיו הכי נוח לאנטישמיים המטונפים לייחס ל״דיקטטורה משיחית״ רצח עם ופשעים נגד האנושות. הרימו לחלאות להנחתה. דמעות תנינות".
 
בנושא אחר אסייג הוסיף: "עדכון: לפחות 4 עורכי דין התנדבו לייצג בחינם את אחד הנתבעים של שקמה ברסלר. שהשם יברך אותם אמן. ובאשר אלייך שקמה: את ודאי תפסידי בתביעה המטומטמת נגדי ונגד האחרים, אבל זה בקטנה, כי את כבר הפסדת בענק! הפסדת את שמך הטוב (אם היה לך כזה פעם), מיליונים בעמנו ואני בתוכם, רואים בך אחת מהאחראים לאסון שאנחנו חווים. הכתם ואות הקין שאת נושאת יוותרו לעד ולעולמי עולמים! רבבות של אנרכיסטים מטורפים לא ישנו את ז
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איש חנפן האסייג הזה (ל"ת)
    שי 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    למי איכפת
    סתם מישהו 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה הוא כותב, אומר, חושב, מבין, זוכר ושוכח?
    סגור