ויראלי

אושר כהן חושף דרמה משפחתית: "עבר ניתוח מורכב"

לאחר ששיתף תפילה לרפואת אביו בסטורי, אושר כהן משתף בסטורי הבא שאביו עבר את הניתוח בשלום ומודה למעריציו ולחבריו (עומר אדם ואודיה בין היתר) על התפילות. "אבא שלי עבר ניתוח מורכב שהסתיים עכשיו ובזכות הרבה תפילות שלכם עבר בשלום"
מערכת ice | 
אושר כהן (צילום שי כהן ארבל)
הזמר האהוב אושר כהן, משתף אתמול (רביעי) בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו תפילה לרפואת אביו, אילן, אותו סטורי גם חבריו הטובים והשותפים מהתעשייה, עומר אדם ואודיה אזולאי העלו בסטורי שלהם. 
לאחר מספר שעות, כהן העלה סטורי בו הוא משתף שאביו עבר ניתוח מורכב שהסתיים בהצלחה בו הוא מודה לקהל שלו ולחבריו שהתפללו לשלומו של אביו: "תודה לשם יתברך ותודה לכם ועליכם מהקהל שלי, לחברים הטובים והמשפחה שהתפללו וקרעו את השמיים, אבא שלי עבר ניתוח מורכב שהסתיים עכשיו ובזכות הרבה תפילות שלכם עבר בשלום ובעזרת השם ייצא מכלל סכנה".
 
כהן מסיים בעוד תודה וכותב: "אוהב אתכם ומעריך, תודה תודה תודה, רק בריאות ובשורות טובות לכולם". אושר כהן נמצא במן תקופת שיא בקריירה שלו, לאחר הפרידה המתוקשרת עם האקסית סהר שבעקבותה יצא המיני אלבום האחרון שלו, 3 שירים שנהיו 3 להיטים, שאחריהם הגיעו 3 הופעות ענק של כהן בהיכל מנורה. לפני כשבועיים, השיק את שיר חדש אליו המעריצים השתוקקו, "פלסטרים" שכרגע מתנגן ונצעק בכמעט כל רכב בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה