ויראלי

יעל בר זוהר במסר לבעלה: "פרידות זה לא דבר קל"

אחרי שבילו לצד גיא זוארץ בתאילנד בזמן הפקת הישרדות, יעל בר זוהר כתבה: "בחזרה הביתה.. זהו. חזרנו מהמסע מודה על הזכות לבקר את גיא בחלק השני של העולם מרחק של 3 טיסות אי שם…פרידות זה אף פעם לא קל. בטח לא מהחלק הטוב שלי.. שרק להיות לידו עושה אותי טובה יותר ,רגועה יותר ,ושמחה יותר"
מערכת ice | 
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום רפי דלויה)
אחרי יותר משבועיים בתאילנד, יעל בר זוהר וילדיה שבים לישראל אחרי שבילו לצד אב המשפחה גיא זוארץ שעסוק בימים אלו בהפקת העונה החדשה של הישרדות עבור רשת 13 וזכה לבלות זמן עם קרוביו.
בר זוהר כתבה: "בחזרה הביתה.. זהו. חזרנו מהמסע מודה על הזכות לבקר את גיא בחלק השני של העולם מרחק של 3 טיסות אי שם…פרידות זה אף פעם לא קל. בטח לא מהחלק הטוב שלי.. שרק להיות לידו עושה אותי טובה יותר ,רגועה יותר ,ושמחה יותר".
 
עוד היא הוסיפה: "האבא הכי טוב בעולם . מודה על הביקור והזמן שהתאפשר לנו תוך כדי משחק הטלויזיה הקשוח ביותר בעולם - שהפך כבר לחלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו.. בעונה הראשונה של הישרדות הייתי בהריון עם יהלי .. והנה 16 וחצי שנים אחרי אני מגיעה עם שלושה ילדים לבקר את הhost החתיך והשווה ביותר בעולם".
לסיום כתבה: "עכשיו -המשימה שלי היא לתלות טבלה על המקרר ולספור חודש אחורה.. עד שנגיע בע״ה לאיחוד שלנו .הישרדות. שוב על הפרק  ( תמונות גם מהמסע הנוכחי וגם משנים קודמות.. כשהילדים היו קטנים יותר..)".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה