ויראלי

הכלה ששיגעה את עומר אדם נפלה קורבן: "מגיע לכם ה-7.10"

לאחר שהוטרדה לדבריה על ידי פועל בניין ערבי מורן בן אסולין טענה כי הוא פצח בקללות גסות בערבית ומילים שאפילו היא התביישה לחזור עליהן. במהירות החליטה לתעד את ההתרחשות המטרידה, אך אז הפועל המשיך להתלהם - תוך כדי שהעיף את הטלפון מידיה, שבר את מסכו והכה אותה בפנים
מערכת ice |  5
הכלה מורן בן אסולין (צילום אינסטגרם/ מורן בן אסולין)
זוכרים את מירן בן אסולין, הכלה המפורסמת ששיגעה את עומר אדם במשפט המחץ "אמאלה איזו שווה אני"? אז מתברר שהיא שוב במרכז הסערה. הפעם, עוד לפני שהספיקה לארוז את חפציה ולעזוב את ישראל לכיוון מיאמי כפי שתכננה, היא נפלה קורבן לתקרית אלימה מצמררת.  
בן אסולין, תושבת קרית גת, יצאה בבוקר לעבודתה. אך משם, הדברים החלו להסתבך. פועל עבודות עפר שלטענה היה ערבי שעבד בקרבת מקום, כך לפי גרסתה, החל להטרידה במבטים וקריצות. כשהתעלמה ממנו, הוא הלך צעד אחד רחוק מדי - והשפריץ מים בזרם חזק לעבר רכבה הפתוח והציף את תא הנוסעים במים.
 
כשבן אסולין יצאה לברר מה קרה, היא טענה כי הוא פצח בקללות גסות בערבית ומילים שאפילו היא התביישה לחזור עליהן. במהירות החליטה לתעד את ההתרחשות המטרידה, אך אז הפועל המשיך להתלהם - תוך כדי שהעיף את הטלפון מידיה, שבר את מסכו והכה אותה בפנים. 
מנהל העבודה של הפועל האלים, לפי בן אסולין, ראה את כל ההתרחשות וברח במהירות. פועל נוסף שהגיע לזירה אף צעק איומים שזוועתם חרגה הרבה מעבר להטרדה ואלימות - "מגיע לכם מה שעברתם בשביעי באוקטובר!".
למזלה, ניידת משטרה שחלפה במקום עצרה את הפועלים והסתערות האלימה הגיעה לקיצה. בן אסולין, ששלחה לשוטרים את תיעוד האירוע המזעזע, מקווה שהפועלים ישלמו את מחיר מעשיהם המכוערים. אך היא, שוב עמדה במרכז סערה שמעוררת תהיות על הצדק והאנושיות בחברה הישראלית.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הפסיכיאטר המחוזי מחפש אותך, תתיצבי דחוף לאישפוז. (ל"ת)
    משה 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    חח היא בטח פתחה עליו ג'ורה , את זה לא תכתבו (ל"ת)
    המבקרת 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד לך על האומץ ,תהיה חזקה אוהבים אותך.
    י.א 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אף טחד לא ינצח אותנו ואת תמשיכי להיות תותחית כפי שאת.
    סגור
  • 2.
    ישראל טהורה מערבים
    אביתר 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    7 2
    עד שלא נעיף את כול הערבים לים המדינה שלנו תיראה ככה !! היום זה היא מחר הבנות שלכם !! מאיפה האומץ יערבי מסריח מאיפה ??!?!? כדור בין העיניים מגיע לך
    סגור
  • 1.
    הרגשה של חוסר בטחון והטבח יחזר על עצמו רק מערביי ישראל (ל"ת)
    דין 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור