ויראלי

טילטיל בווידוי מדאיג: "אל תשפטו אותי, זה פשוט מטורף"

כוכב הריאליטי כתב מה הוא חש עם הכניסה של בנו לעזה: “חברים שלי, אני מנסה להראות לכם בסטורי שאצלי הכל בסדר, צחוקי וכאלה, אבל מבפנים אני מרוסק מפחדים. הילדים האלה לפני פחות משנה עוד היו בבית הספר, ולחשוב עכשיו שהם צריכים להיכנס לרפיח, ה’ שבשמיים, רק שישמור עליהם"
מערכת ice |  3
טילטיל (צילום פייסבוק/ טילטיל)
ממש לפני כמה חודשים, רגע אחרי שיצאה לדרך מלחמת חרבות ברזל, כוכב הריאליטי טילטיל נפרד מבנו יוסי שעלה על מדים בלשכת הגיוס. כעת, כשבנו סיים הכשרה קרבית, הוא שיתף בתחושות שלו על כך שבנו ילחם ברפיח.
טילטיל כתב תחילה: “בבקשה אל תשפטו אותי. מה שהמשפחה שלי ועוד עשרות אם לא אלפי משפחות של לוחמים בישראל עוברות בימים האלה זה פשוט מטורף. המתח האם תהיה עסקה עם החמאס ימח שמם, גומר אותנו. תבינו שאם לא תהיה עסקה, כנראה שצה’ל שלנו יכנס לרפיח, מה שזה אומר שהילדים שלנו יצטרכו להיכנס פנימה לרפיח וכן גם הבן שלי יוסי”.
 
עוד כתב: “חברים שלי, אני מנסה להראות לכם בסטורי שאצלי הכל בסדר, צחוקי וכאלה, אבל מבפנים אני מרוסק מפחדים. הילדים האלה לפני פחות משנה עוד היו בבית הספר, ולחשוב עכשיו שהם צריכים להיכנס לרפיח, ה’ שבשמיים, רק שישמור עליהם".
הוא המשיך: "אתם כבר מכירים אותי ואת הדעות שלי שאני חושב שצריך למחוק את כל המחבלים היום, לפני מחר וכמה שיותר מהר, אבל אני מודה שאני אתפלל שתהיי עסקה ושהחטופים שלנו יחזרו הביתה. והילדים שלנו לא יצטרכו להיכנס לרפיח, ולא בגלל שאני לא רוצה שצה"ל יכנסו באמא של רפיח, אלא בגלל הילדים שלנו, אז אל תשפטו אותי”.
לסיום הסביר טילטיל: “תאמינו לי שכל אבא של לוחם מוכן היום לקום ולהיכנס לרפיח במקום הילד שלו, הנה אני נשבע שאני מוכן להיכנס לרפיח במקום הילד שלי, נשבע, אז בבקשה אל תשפטו את ההורים של הלוחמים”.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יוסי
    אני 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טילטיל כמי שעוקבת אחריך שנים רבות מאחלת לך ולמשפחה שיוסי בנך יחזור בריא ושלם מעזה! בשורות טובות.
    סגור
  • 2.
    יאיר נתניהו
    אייל 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהבן של ביבי יכנס או נתחיל בזה שיתגייס בכלל למילואים מקס הלוחם בדרכים
    סגור
  • 1.
    אם היה תלוי בי אף חייל לא יכנס מוחק אותם מהאויר (ל"ת)
    י 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור