ויראלי

כוכב האח הגדול נפרד בדמעות: "יש מחיר, יצאתי מהבית"

אורי נגר שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בדמעות: “זה לא אופייני לי ברגעים כאלה, אבל יצאתי מהבית סופית. לקחתי את הדברים שלי, ארזתי את המזוודות. כמו שאתם יודעים, אני אבא שמחובר לילדות שלו. ולפני שיצאתי אמה אומרת לי: ‘אבא אני אתגעגע’. עכשיו לך תסביר לילדה בגיל הזה בכלל למה אתה עוזב ולמה"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אחרי לא מעט תהפוכות בקשר, כוכב “האח הגדול אורי נגר ואשתו לשעבר, ירדן אביטוב מפרקים את החבילה אחרי שהיחסים ביניהם עלו על שרטון ולא נמצאה הפעם הדרך לגשר שוב על המשקעים.
 נגר שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בדמעות: “זה לא אופייני לי ברגעים כאלה, אבל יצאתי מהבית סופית. לקחתי את הדברים שלי, ארזתי את המזוודות. כמו שאתם יודעים, אני אבא שמחובר לילדות שלו. ולפני שיצאתי אמה אומרת לי: ‘אבא אני אתגעגע’. עכשיו לך תסביר לילדה בגיל הזה בכלל למה אתה עוזב ולמה אתה צריך לעשות את הדברים אלה”.
 
 עוד סיפר בכאב: “אין רגעים קשים כאלה בעולם. אבל בסוף אתה רוצה להיות מאושר, אתה רוצה להיות שלם. אתה הולך עם האמת שלך, אבל יש לזה מחיר חד משמעית.. יש לזה מחיר”.
רק לא מזמן הוא סיפר על נושא הדייטים: “אז אמנם עוד לא חוויתי פרק ב’ כמו שצריך, אבל יכול להגיש שבטוח אתרגש מחופה עם מישהי שאני אוהב, בטוח שאתרגש מהיריון או חדר לידה”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה