ויראלי

מעיין אדם נעלמת מהרשתות החברתיות: "מדחיקה, לא קל"

ביום השואה האחרון, רבים מהמפורסמים בחרו להדליק נר זיכרון וירטואלי וחלקו את כאבם ברשתות החברתיות. מעיין, שאיבדה את אחותה הצעירה מפל אדם ז"ל בזוועה של נובה ב-7 לאוקטובר, הורידה מינון ברשת: "כל יום כזה הוא טריגר. אז אני בעבודה, או בנטפליקס, ולא נחשפת לכלום"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום אינסטגרם)
בעוד מעיין אדם נמצאת בהריון השני שלה לצדו של בעלה יובל צרנר היא עדיין מתקשה לחלוטין לשכוח את הטרגדיה הנוראית שפקדה את משפחתה לפני קצת פחות משנה, כאשר אחותה הקטנה מפל, נרצחה במסיבת נובה על ידי מחבלי החמאס. 
ביום השואה האחרון, רבים מהמפורסמים בחרו להדליק נר זיכרון וירטואלי וחלקו את כאבם ברשתות החברתיות. מעיין, שאיבדה את אחותה הצעירה מפל אדם ז"ל בזוועה של נובה ב-7 לאוקטובר, החלה לסגת משגרת חייה הווירטואלית הפעילה בשבועות האחרונים - צעד שלא יכול היה לעבור מתחת לרדאר של עוקביה הנאמנים.
 
"קצת נעלמת... ברור ומובן. שולחת לך נשיקה גדולה וחזקה. ואם הייתי לידך, הייתי מחבקת אותך חזק כל כך. אוהבת אותך," כתבה אחת מהגולשות הדואגות. מעיין יכלה רק להסכים עם דבריה הכנים של העוקבת - "כל יום כזה הוא טריגר. אז אני בעבודה, או בנטפליקס, ולא נחשפת לכלום".
בכנות מפוכחת וברוח אמיצה, הוסיפה מעיין: "הדחקה זה מה שעובד לי כרגע, וזו הבחירה שלי עד אחרי הלידה. מאחלת לנו שנצליח לנשום השבוע, יהיה לא קל."  כאשר הטראומה וההלם של האירוע המחריד עדיין טריים בזיכרון, קל להבין את המגננה הזמנית שמעיין מציבה לעצמה. אך עם לידת בנה או ביתה החדשים, יתחדש הכאב לצד תקווה לעתיד טוב יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יכול לראות אותה
    האמיתי 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האישה הזו בלי הסבר לא יכול לראות או לשמוע אותה
    סגור