ויראלי

אימה במלון בראון ביעד האהוב: מפגינים התפרעו וניסו לתקוף ישראלים

רגעי אימה של ממש התרחשו במלון בראון בעיר אתונה, זאת לאחר שמפגינים פרו פלסטינים ניסו לפרוץ למלון ולתקוף ישראלים. המשטרה נאלצה להשתמש ברימוני גז כדי לפנות אותם, כאשר ישראלים מדווחים על קולות ירי שנשמעו במקום. משרד החוץ מסר שאין נפגעים באירוע. צפו בתיעוד
מערכת ice |  4
מפגינים פרו-פלסטינים (צילום יוטיוב/ כאן 11)
אחד מהיעדים הפופולריים והאהובים על הישראלים בתקופה האחרונה הוא ללא ספק אתונה שביוון. אלא שלאחרונה, האנטישמיות ביעד האהוב משתוללת ואחרי שמספר ישראלים הותקפו באכזריות על ידי מוסלמים בעיר, אתמול (שלישי) רגעי אימה של ממש התרחשו בעיר הבירה היוונית, אחרי שמפגינים פרו פלסטיניים התפרעו וניסו לפרוץ למלון בראון שנמצא בבעלות ישראלית ולתקוף ישראלים שהיו במקום.
בתיעודים דרמטיים במיוחד שעלו לרשתות החברתיות ניתן לראות המון של מפגינים מנסים לפרוץ אל תוך המלון ולתקוף ישראלים ששהו בו, כאשר כוחות המשטרה שהיו במקום נאלצו לפנות אותם בכוח תוך שימוש ברימוני גז. חלק מהישראלים שהיו במקום אף דיווחו כי נשמעו קולות ירי. על פי משחד החוץ, אין נפגעים במקום.
 
האירוע הדרמטי התרחש בזמן שקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב שיחקה באתונה מול פנאתנייקוס במסגרת היורוליג, כאשר יום קודם לכם התרחשה תקיפה של שני ישראלים במרכז העיר, בסמוך למקום בו התרחשה ההפגנה שיצאה משליטה. צפו ברגעי האימה:
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מלוןבאתונה בראון
    נורית צור 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך לא יתקפו. הרי כל כך הרבה ארבה ישראלוני הגיע איך לא תהיה אנטישמיות מתבקש אין אנטישמיות בעולם יש רק זבלים ישראלונים שהם ורק הם גורמים.לאנטישמיות איחס
    סגור
  • 2.
    ברברים (ל"ת)
    שושנה 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    התאסלמות באירופה
    משה בורלא 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פחדנים בורחים כמו ג'וקים
    סגור
  • מלון בראון ,אתונה
    נורית צור 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התאסלמות כי ישראלונים בכל מקום נשמעים זבלים
    סגור