ויראלי

ביזיון באירוויזיון: עדן גולן ספגה קריאות בוז מהקהל

חלק מקריאות הבוז נשמעו ברגעים מסוימים בתחילת השיר, בעוד חלק מקהל אומנם דווקא מחא כפיים, אך על פי הדיווח של מאקו בהמשך, כשהחלה את החלק בשיר בו היא שרה בעברית, היא קיבלה קריאות בוז קשות
מערכת ice | 
אירוויזון 2024 (צילום אינסטגרם/ עדן גולן)
ככה לא ציפתה עדן גולן שתסתיים החזרה הגנרלית השנייה והמכריעה של המשלחת הישראלית לקראת השתתפותה בחצי גמר אירוויזיון 2024, כאשר היא ספגה קריאות בוז רמות ושאגות נוטפות שנאה מהקהל.
חלק מקריאות הבוז נשמעו ברגעים מסוימים בתחילת השיר, בעוד חלק מקהל אומנם דווקא מחא כפיים, אך על פי הדיווח של מאקו בהמשך, כשהחלה את החלק בשיר בו היא שרה בעברית, היא קיבלה קריאות בוז קשות.
 
גולן מצדה שידרה עסקים כרגיל: "אני גאה לייצג את המדינה שלי, במיוחד בשנה הזאת. אני מקבלת תמיכה ואהבה ואני נחושה לתת את הביצוע הכי טוב שלי מחר בחצי הגמר ושום דבר לא יסיט אותי מהמטרה. גאה להיות ישראלית".
בתחרות עצמה, גולן צפויה לעלות לבמה מאוחר יותר במהלך הערב כאשר מתוך 15 מדינות המשתתפות בחצי הגמר השני, עדן ממוקמת במקום ה-14. במידה ותצליח להעפיל לגמר, תבצע גולן עוד שלוש חזרות נוספות כאשר האחרונה תתקיים ביום שבת, היום בו יתקיים הגמר עצמו. חצי הגמר השני של האירוויזיון והגמר  ישודרו בישראל בערוץ כאן 11 בשעה 22:00 .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה