ויראלי

כוכב האח הגדול נפצע בתאונת דרכים: "בעזרת השם יהיה טוב"

בסטורי שהעלה כתב יענקי גולדהבר: "'קודם כל תודה להשם. כשסיימתי בבסיס עברתי תאונה קטנה וברוך השם יצאתי עם פציעה קטנה. אני בסדר, כל מי שהיה בתאונה בסדר, בעזרת השם יהיה טוב. תקשיבו לי תהיו זהירים בכביש, זה מציל חיים".
מערכת ice | 
יענקי גולדהבר, האח הגדול (צילום רשת 13)
ישראל עדיין חווה לא מעט תאונות דרכים והקטל בכבישים נמצאה במגמה של עלייה, מסתבר כי גם כוכב העונה האחרונה של "האח הגדול" ברשת 13, יענקי גולדהבר, נקלע לתאונה מבהילה.
בסטורי שהעלה כתב גולדהבר: "'קודם כל תודה להשם. כשסיימתי בבסיס עברתי תאונה קטנה וברוך השם יצאתי עם פציעה קטנה. אני בסדר, כל מי שהיה בתאונה בסדר, בעזרת השם יהיה טוב. תקשיבו לי תהיו זהירים בכביש, זה מציל חיים".
 
לאחר שקיבל הודעות דואגות מהעוקבים הוא כתב: "תודה לכם על כל ההודעות, אני רק רוצה להגיד לכם שברוך השם הכל בסדר. אני סיימתי, גם לא אושפזתי ברוך השם, הכל טופל במקום. תודה על כל ההודעות, על כל התמיכה וזה. אני אוהב אתכם המון ובעזרת השם יהיה טוב, תשמרו על עצמכם בכביש זה חשוב - הכי חשוב בעולם".
גולדהבר אפילו התפנה להתלוצץ על המהלומה שחטף והותירה סימן על מצחו והוסיף כי הקשר להארי פוטר: אולי עכשיו הוא באמת נראה כמו אחד מגיבוי  "עכשיו אנחנו באמת דומים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה