ויראלי

הלם: קריס ג'נר מהקרדשיאנס משתפת - "אובחנתי עם גידול"

בסרטון לעונה החדשה של המשפחה המפורסמת בעולם, אם המשפחה חושפת כי בבדיקה שגרתית אובחנה ציסטה וגידול קטן. ביתה, קלואי קרדשיאן אובחנה גם היא עם נגעים סרטניים
מערכת ice | 
משפחת קרדשיאן (צילום ערוץ !E)
העונה החדשה של סדרת הריאליטי "משפחת קרדשיאן" צפויה לעלות בשירות דיסני פלוס ב-23 במאי של השנה. לקראת המאורע, הסדרה אשר החלה את דרכה אי שם בשנת 2007 ונתנה הצצה לחייה של משפחה מרובת ילדים ורווית דרמות והפכה את קים קרדשיאן, הבת המועדפת, למגה-סלב שחררה אתמול (רביעי) הצצה לאירועי העונה הקרובה.
אחרי יותר מ-20 עונות, המשפחה המפורסמת בעולם יודעת כיצד למשוך את הצופה. הסרטון אשר מורכב מוידאו מונטז' של כמה קטעים מהסדרה מציג סצינה מדאיגה במיוחד.

אם המשפחה בת ה-68, קריס ג'נר מספרת כי בסקירה האחרונה שעברה גילו בגופה ציסטה וגידול קטן. רגע לאחר מכן, נראת האחות הקטנה, קייל ג'נר בוכה על שמע הבשורה ומחובקת בידי אחותה, קנדל ג'נר. כמובן שהסרטון מסתיים מבלי לחשוף בפני הצופה את השלכות השיתוף ומצבה כעת.
 
אירוע זה מגיע לאחר שרק בעונה האחרונה, חשפה הבת האמצעית למשפחה, קלואי קרדשיאן את סיפור התמודדותה עם סרטן העור. כוכבת הריאליטי שיתפה כי אובחנה עם  נגע מלנומה בפניה ועברה ניתוח להסרתו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה