ויראלי

תופעה מחרידה: נוסעת במטוס טיפסה לישון בתא אחסון והיא לא הראשונה

יצירתיות, קווים לדמותה: נוסעת סאות'ווסט איירליינס צולמה מנמנמת בתא אחסון מעל המושבים במטוס, הסרטון המדובר הגיע ל-5.1 מיליון צפיות בטיקטוק
מערכת ice | 
מטוס אל על המשופץ (צילום דוברות אל על)
על פי הניו יורק פוסט, סרטון שנוי במחלוקת חשף תופעה הולכת וגדלה, בה אנשים מטפסים לתא האחסון מעל המושבים במטוס, רק בשביל לנמנם בצורת שכיבה. בסרטון המדובר, רואים אנשים מצלמים את המחזה היוצא דופן בזמן שהם לא יכולים להתאפק ולצחוק: "סאות'ווסט אכן מאפשר לך לבחור מושב משלך". 
עדיין לא ברור אם הנוסעת הייתה חברת צוות או נוסעת בטיסה ומה הייתה הסיבה שבחרה בתא איחסון במקום בכיסא עליו שילמה. "איך היא עלתה לשם?" הגיב אדם על הסרטון, "היא פשוט נראית רגועה" הגיב אחר. "כשמישהו יושב במושב שלי, אבל לא נעים לי להעיר", התלוצץ מגיב נוסף. 
 
לאחר הסרטון שהתפוצץ ברשת, אתר הניו יורק פוסט פנו לסאות'ווסט איירליינס לתגובה ולטרם קיבלו. כמו כן, זו אינה הפעם הראשונה שמקרה כזה קורה. בקיץ שעבר, נוסע בלבל את ההמון לאחר שצולם מתעורר בתא אחסון מעל המושבים, בטיסת ריינאייר שיצאה מאיביזה.
 
בנוסף, בשנת 2019 מקרה דומה קרה, דיילת סאות'ווסט איירליינס הפתיעה את הנוסעים במהלך הטיסה, כשהסתירה את עצמה בתא אחסון בשביל לישון במהלך הטיסה. כמו באותם מקרים, עדיין לא ברור מהי סיבת הנוסעים והעובדים להירדם בתא איחסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה