ויראלי
מאי ערב או אלאיה הוף? זו המרוויחה האמיתית בעקבות הריב הגדול
אלאיה הוף העלתה את נושא קריירת הדוגמנות של אחת מדיירות הבית, מאי ערב. הצופים בבית לא נשארו אדישים ומי שהרוויחה הון מכל השיח היא בכלל קים קרדשיאן. כל הפרטים
אחד הנושאים המדוברים בבית "האח הגדול" לאחרונה עבורי דיירי הבית ועבור הצופים הוא סביב קריירת הדוגמנות של מאי ערב, בת ה-19.
הנושא החל לצוף כאשר אחת הדיירות, אלאיה הוף הטילה ספק בחוויות שמאי שיתפה את שאר דיירי הבית בנוגע למסלולי הדוגמנות שהייתה בעולם. אחת מהטענות המרכזיות שלה שהיא דיגמנה עבור מותג הבינלאומי 'סקימס', שלרוב לא מקיים תצוגת אופנה.
מי שמרוויחה מכל נושא השיחה היא בעלת המותג, הכוכבת הבינלאומית, קים קרדשיאן. על פי נתוני חברת יפעת מחקרי מדיה, המותג קיבל חשיפה ברשת ובתקשורת המסורתית בשווי של 5.5 מיליון שקלים. בנוסף, בחודש האחרון נתוני החיפוש של המותג בגוגל ישראל עלו באופן קיצוני מהתקופה שלפני.
עוד ב-
בנוגע לטענותיה של אלאיה, סוכנות אימג' מודלס המייצגת את מאי מסרו לרשת 13 הבהרה על טענותיה של אלאיה: "מאי השתתפה באירוע פתיחת החנות של המותג שנערך בלוס אנג'לס, והוזמנה להצצה ראשונית לקולקציה החדשה. במסגרת האירוע, שהתקיים ב-Showroom אינטימי למוזמנים בלבד, היא הייתה גם בין הדוגמניות שנבחרו להציג את פריטי הקולקציה באופן פרטי לקבוצה מצומצמת של משפיענים ואנשי תעשייה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



